לרוב הבתים הפרטיים ישנה גינה וכל אדם מעוניין לטפח את הגינה ולהפוך אותה לחלקת גן העדן הפרטית שלו. הגינה של הבית מאפשרת לנו לנוח אחרי יום עבודה ארוך וליהנות מאווירה שקטה ומרגיעה ומאווירה טבעית משחררת לחצים. כמו כן, הגינה של הבית מאפשרת לנו לשהות עם הילדים וליהנות ממשחק עמם, לארח חברים וקרובי משפחה שבאים לבקר וגם לטפח את הגינה ולהוציא מעט מרץ. כחלק מטיפוח הגינה אנו רוכשים ריהוט גן יוקרתי אך מומלץ לפני בחירת הריהוט לחשוב על נושא הריצוף והעיצוב של הגינה. אחת הבחירות המשתלמות והיפות ביותר היא התקנת דשא סינטטי בגינה על מנת ליהנות ממראה ירוק ונעים וממשטח יפה ועמיד לאורך זמן, ללא צורך בהשקיה וללא צורך לגזום ולפזר דשן.

ירוק בעיניים

אם בעבר נהגנו לכסות את הגינה עם מרבדי דשא חי או לשתול דשא ונאלצנו לטפח אותו ולתחזק אותו היטב הרי עם משבר המים ומחירי המים שהלכו והאמירו מהווה הדשא הסינטטי את הפתרון המתקדם והנוח ביותר, לדשא סינטטי יתרונות רבים בהשוואה למרבדי דשא חי ולחלופות אחרות ואחרי התקנת הדשא הסיננטי הירוק בגינה נהנים ממראה יוקרתי וטבעי לאורך שנים ארוכות, ללא כל צורך בתחזוקה ובעלויות נוספות. הדשא הסינטטי תורם לעיצוב הגינה ומאפשר לנו להניח עליו ריהוט גן יוקרתי מתאים וגם מטבחי גינה מתאימים. במקום לרצף את הגינה עם בטון או אריחים ניתן ליהנות ממראה ירוק וממרבד בטיחותי ונעים למגע שמאפשר לילדים לשחק, אפשר להסתובב עליו עם רגליים יחפות ללא חשש וללא עקיצות ואם הדשא מתלכלך שוטפים אותו עם צינור מים. יחד עם זאת חשוב לפנות רק לחברה מקצועית העוסקת בתחום ומומלץ לפנות לייעוץ בחברת “דשא דשא” המציעה ניסיון רב ופתרונות יוקרתיים ואיכותיים לגינות הנוי הפרטיות.

ייעוץ מקצועי

דשא סינטטי הפך לפופולארי בישראל בעקבות היתרונות הרבים שהוא מספק. יש מגוון עצום של מרבדי דשא סינטטי ויש לבחור בדשא לפי האזור בארץ, אופן השימוש, איכות, מחיר ופרמטרים נוספים. לכן, יש לפנות לחברת “דשא דשא” המספקת פתרונות מקצועיים לחצר ומייעצת לכל לקוח על מנת להתאים עבורו את הדשא המתאים, האיכותי והמשתלם ביותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט