חדר ארונות קטן מאפשר לאחסן את הבגדים של ההורים, ולעיתים גם של הילדים, וחוסך את הצורך ברכישת והתקנת ארונות בגדים גדולים ומסיביים בחדרי השינה. כך ניתן לחסוך מקום רב בחללי החדרים בבית וליהנות מאיכות חיים גבוהה ומחדר ארונות מתקדם ומעוצב עם פתרונות אחסון חכמים. חדר ארונות קטן הוא עניין של העדפה אישית ולא מתאים לכל אחד. יש המעדיפים ארון בגדים גדול עם דלתות הזזה או דלתות נפתחות בתוך החדר לשם הנוחות וכך אין צורך לנוע בין החדרים על מנת לקחת בגד זה או אחר. יחד עם זאת כאשר בתכנון הדירה יש חדר ארונות וחדרי השינה קטנים יחסית יש להעדיף תכנון קפדני ומקצועי של חדר הארונות וכך נהנים משטח אחסון רב להורים ומפתרון אחסון מתקדם ונוח שחוסך את רכישת ארונות הבגדים לחדר הקטן.

תכנון חדר ארונות

לרוב, נהוג לתכנן את חדר הארונות בצורת ח על מנת למקסם את המקום לאחסון. כמו כן, תכנון מקצועי של חדר הארונות מאפשר להתקין פרזול ומדפים חכמים תוך מקסום חלל החדר לאחסון בגדים. סידור נכון של החדר מאפשר גישה נוחה ויעילה לכל הבגדים שלנו וניתן ליצור הפרדה לשני צדדים- צד לבגדי האישה וצד לבגדיו של הגבר. יש לזכור כי פתרונות תלייה לרוב מצמצמים את שטח האחסון בחדר הארונות הקטן לכן חשוב לתכנן אותו בפקידה ובמקצועיות. יש לציין כי חברת קלאס דלת מתמחה בתכנון, עיצוב והתקנת חדרי ארונות קטנים וגדולים תוך תכנון מתקדם ומציאת פתרונות חכמים לניצול מקסימאלי של חדר הארונות.

סידור פנימי נוח

כאמור, חדר ארונות מיועד לכל משפחה המעוניינת למקסם את חלל חדר השינה, במיוחד חל חדר השינה של ההורים. במקום להעמיס על החדר עם ארון בגדים גדול ניתן ליהנות ממרחב מרווח בחדר השינה ולעצבו באופן יפה יותר. חברת קלאס דלת מציעה פתרונות מתקדמים לתכנון ועיצוב חדר הארונות תוך סידור פנימי נוח ושימושי והתקנת מוצרי פרזול חכמים ויפים אשר תורמים לחוויה איכותית ומהנה. הנכם מוזמנים לעיין בקטלוג חדרי ארונות קטנים ונשמח לייעץ ולתכנן עבורכם את חדר הארונות המושלם והמתאים ביותר לכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט