תכנון נכון של המטבח מאפשר לנו ליהנות ממטבח מעוצב, איכותי, נוח ומתקדם. כאשר בוחרים מטבח חדש לבית יש לקחת מידות מדויקות, לבחור קונספט עיצובי בהתאמה לשאר חללי הבית ובמיוחד לסלון הנפתח אל המטבח וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לתכנן את המטבח בהתאמה לבית ולצרכים הייחודיים של המשפחה. חשוב לזכור כי המטבח מהווה נקודת מפגש מרכזית של בני המשפחה וכיום מהווה גם מקום לאירוח. אם בעבר המטבח היא חדר סגור ונפרד הרי כיום ניתן לראות אותו ולכן חשוב לשמור על סדר ולרכוש מטבח מעוצב ויפה המציע פתרונות אחסון חכמים ומשטחי עבודה נוחים ויעילים. הניסיון הרב של קמילה מטבחים מאפשר לכם לרכוש מטבח מעוצב המתאים במדויק לביתכם.

עיצוב ופונקציונאליות

המטבח המודרני מהווה את החלק החשוב ביותר בבית ולכן חייב לענות על הצרכים והדרישות שלנו בהתאמה מלאה. מטבח מעוצב אינו רק מטבח יפה עם אלמנטים עיצוביים ופרזול מרשים אלא גם מטבח נוח לתפעול ולתחזוקה שוטפת, קל לניקיון ופונקציונאלי מבחינת העבודה ופתרונות האחסון. יש מגוון רחב של מטבחים מעוצבים בשוק ובקמילה מטבחים תוכלו ליהנות ממגוון סגנונות עיצוב של מטבחים יפים ויוקרתיים, ביניהם מטבחים בסגנון כפרי, מטבחים מאיטליה, מטבחים מודרניים בעיצוב אלגנטי, קווים ישרים וגוונים בהירים ומבטחים מעוצבים עם גוונים נועזים בסגנון רטרו וסגנונות עיצוב נוספים.

הגשמת החלום הפרטי

לכל לקוח יש דרישות וצרכים ייחודיים מהמטבח שלו בבית. לכן, בקמילה מטבחים דואגים לייעץ ללקוח על מנת לבחור מטבח בהתאם לסגנון האהוב עליו ומתכננים עבורו מטבח חכם ויפה תוך התאמה לקונספט העיצוב של שאר הבית והתאמה להרגלי העבודה במטבח. חשוב לתכנן היטב את משטחי העבודה, לארגן נכון את כלי הבישול וההגשה כך שיהיו זמינים ונגישים במהלך העבודה, יש לבחור במיקום נכון של המקרר, הכיור והכיריים ויש לתכנן פתרונות אחסון חכמים ויעילים כך שאין צורך להתכופף. כאמור, מטבח מעוצב חייב להתאים לאורח החיים, לטעם האישי ולהרגלי הבישול והאפייה. לכן, לפני שאתם רוכשים מטבח מעוצב חדש פנו לקבלת ייעוץ בקמילה מטבחים ותיהנו ממטבח מעוצב שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט