האוויר אותו אנו נושמים עמוס באבק, גזים,מתכות וחלקיקים מזהמים מסוגים שונים רבים. איכות האוויר בעידן המודרני ירודה ולכן חשוב להתקין מערכת טיהור אוויר בבית ובמשרד ולשמור על איכות החיים ובריאות המשפחה או העובדים. סינון האוויר מהחלקיקים הנישאים באוויר משפר את איכות חיינו, שומר על הבריאות שלנו ושל הילדים ומקל על הסובלים מאלרגיות ומחלות נשימה כמו אסטמה.

מסנני אוויר יעילים לבית

אחד הפתרונות היעילים לסינון האוויר בבית הוא מסנן אוויר מכאני שתפקידו ללכוד את החלקיקים בסננים השונים כגון סנן פחם פעיל, וכדאי לדעת כי מערכת הסינון היעילה מסננת כ- 99% מהחלקיקים הנישאים באוויר הבית שגודלם מעל 0.3 מיקרון. יש לציין כי חלקיקים הגדולים מ- 0.3 מיקרון הינם אבקנים, נבגים של עובש ופטריות, אבק ומזהמים נוספים המסכנים את בריאותינו. כמו כן, ניתן לרכוש מסננים אלקטרוניים הפועלים באמצעות מרכת שיקוע ומשיכה של החלקיקים לתוך מסנן מרכזי אלקטרוסטאטי ובמערכת זו ניתן ללכוד חלקיקים מגדול של 0.1 מיקרון ומעלה.  סינון יעיל בבית של חלקיקי הזיהום הנישאים באוויר תורם משמעותית לבריאות, מונע התפתחות מחלות ואלרגיות, מקל את הנשימה על הסובלים מאלרגיות ומחלות נשימה ומשפר את איכות החיים. כמו כן, ישנם מסנני אוויר שמנטרלים ריחות ועשן סיגריות.

פתרונות מתקדמים

חברת תלתן שיווק וסחר מתמחה בשיווק מסנני אוויר איכותיים ואפקטיביים לבית. החברה מציעה מגוון דגמים בהתאמה לצרכי הלקוח ומאפייני הבית ומיקומו. החברה מציעה מגוון מערכות סינון וטיהור אוויר לבית, בין היתר מסנני פחם פעיל הנחשבים לפתרון אפקטיבי לספיחת חלקיקים מזהמים באוויר, ללכידת כימיקלים ורעלנים הנישאים באוויר הבית, לנטרול ריחות לא נעימים, והאוויר המסונן חוזר חזרה לבית כך שבני המשפחה נהנים מאוויר נקי ואיכותי. כאמור, חברת תלתן שיווק וסחר מתמחה בתום מערכות טיהור אוויר לבית ומציעה מערכות טיהור מתקדמות ויעילות בשילוב מסנני פחם כדי להעניק לבני המשפחה את האוויר הטוב והנקי ביותר מגזים רעילים, מחלקיקים רגילים, מאבק, משערות של חיות המחמד ועוד. יש להתאים את המערכת לגודל החדר או הבית ולסובלים מאלרגיות ניתן לרכוש מערכת טיהור עם יוניזטור.

סגירת תפריט