לבתים רבים יש גינה קטנה ובהחלט ניתן לעצב אותה באופן ייחודי על מנת לשהות בה בנעימים, לארח חברים וקרובי משפחה, ליהנות מאווירה נעימה ומרגיעה ולשבת בחוץ אחרי יום עבודה כאשר האוויר נעים וקריר. עיצוב גינה קטנה דורש מיומנות גבוהה מאחר ויש לנצל את השטח הקטן היטב ולהתאים את הגינה ועיצובה לצרכי הלקוח ולדרישותיו הייחודיות. חשוב מראש להחליט האם הגינה מיועדת לגינת נוי או לפינת ישיבה עם צמחייה מסביב. כמו כן, יש לתת דגש על בחירת צמחים נכונה כדי שלא יעמיסו על השטח ויש סוגי צמחייה מהם כדאי להימנע בגינה קטנה כמו שיחים שמתפשטים במהירות ולרוחב. כמו כן,  מומלץ לא לשתול דשא אלא להתקין דשא סינטטי מאחר והדשא מתפשט מהר או לבצע חיפוי באמצעות דק, אבנים או פתרונות חיפוי אחרים..

מגוון פתרונות ועיצובים

כדי לתכנן גינה קטנה יש להבין את אורח החיים של הלקוח ואת צרכיו מהגינה. יש המעוניינים לשתול צמחי נוי ולהשאיר מקום לגינת ירק כדי לטפח אותה עם הילדים, אחרים מעוניינים לרצף את הגינה בבטון מוחלק או מוטבע, אחרים מעוניינים לשלב בין דק ופינת ישיבה ואף להוסיף בריכת נוי קטנה ולכן רק לאחר הבנת צרכי הלקוח ניתן לתכנן את הגינה הקטנה ובהתאם לכך יתומחר הפרויקט. חשוב לדעת כי הגדרת התקציב מראש על ידי הלקוח מאפשרת לצוות המתכנן את עיצוב הגינה לספק פתרונות מתקדמים ויצירתיים לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית כמו חברת מעיין גנים אשר מתמחה בתכנון גינות מכל הגדלים.

התאמה למגבלות שטח ותקציב

חברה טובה לעיצוב גינה מספקת מענה לכל לקוח בהתאם למגבלות שטח הגינה והתקציב. צוות החברה מציע חשיבה הוליסטית לתכנון הגינה תוך התחשבות בעיצוב הבית ומתן פתרונות הצללה. תכנון הגינה הקטנה דורש חשיבה לטווח רחוק ולכן יש להימנע לרוב מצמחים המתפשטים לרוחב וניתן לשלב צמחייה שצומחת מעלה ותופסת פחות מקום במרחב או לחלופין לבחור באדניות מעוצבות ובפתרונות אחרים. כאמור, המחיר של עיצוב גינה קטנה משתנה בהתאם לאפיון הפרויקט אך גם במגבלות תקציב ניתן ליצור גינה קטנה מטופחת ומרשימה בה נעים לשבת וליהנות מאווירה מיוחדת ומרגיעה.

סגירת תפריט