המומחים של חטיבת המיגון הכינו עבור קוראנו סקירה של מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה לבית במחירים השווים ביותר

מערכות אזעקה לבית

כאשר באים למגן את העסק אין להקל בכך ראש ויש לבחור ציוד מקצועי ומתקדם ושירות של חברה מובילה ואמינה. יש חברות רבות אשר מציעות שירותי התקנה של מערכות אזעקה לעסק וניתן למצוא שלל ציודים ומערכות, ביניהן מערכות פשוטות ומערכות מורכבות ומשוכללות. לכן, יש לבחור חברה מקצועית כמו b- protect, חברה הנחשבת למובילה בתחום המיגון האלקטרוני לעסקים ובמוקד שירות יעיל ואיכותי. החברה מציעה פתרונות מתקדמים לכל סוגי העסקים וכל לקוח עסקי זוכה לשירות אישי הכולל ביקור של צוות מקצועי מטעם החברה על מנת לייעץ ולתכנן מערכת אזעקה חדשנית ויעילה בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח והמקום.

מערכות אזעקה מתקדמות

אם חשבתם שמערכת אזעקה היא רק צופר המשמיע סירנה בעוצמה גבוהה כאשר מתגלה ניסיון פריצה הרי טעות בידכם. מערכות האזעקה של חברת b- protect הן מהמתקדמות והמשוכללות ביותר בענף וניתן באמצעותן לצפות בכל אירוע בזמן אמת, לקבל הודעה במייל או בהודעת טקסט על כל כניסה לעסק ועל כל ניסיון חדירה ופריצה, לקבל חיווי בכל מקרה של ניתוק המערכת מהמוקד וניתן לשלוט על מערכת האזעקה באמצעות הסמארטפון שלכם כך שגם אם שכחתם ביציאה להפעיל את המערכת וכבר הגעתם לביתכם לא תיאלצו לשוב לעסק ולהפעיל את המערכת. כמו כן, ניתן לחבר את מערכת האזעקה למערכות ניטור והגנה נוספות כמו מערכת לגילוי אש ועשן, מערכת בקרת כניסה לעסק, מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכת אינטרקום ועוד. לכן, המחיר משתנה מלקוח ללקוח אך חברת b- protect  מציעה שירות חדשני וייחודי של תשלום חודשי נמוך בהתחייבות ל- 36 חודשים, מחיר החבילה הבסיסית הינו 100 ₪ בלבד + מע”מ.

התאמת המערכת לעסק

כאמור, העסק שלכם חייב להיות מוגן מפני ניסיונות חדירה, פריצה וגניבות. כמו כן, בהתאם לסוג העסק יש להגן עליו מפני גניבות עובדים, גניבות של לקוחות ויש למנוע ריגול תעשייתי וגניבת מסמכים ומידע חשוב. חברת b- protect  מספקת מענה מקיף תוך ראייה כללית של צרכי העסק ובהתאם לכך מייעצת ומתקינה מערכת אזעקה בהתאמה מלאה לצרכים ולדרישות הביטחון וההגנה.

סגירת תפריט