אנשים רבים רואים בג’קוזי במרפסת כחלום אמיתי. מעטים מהם אכן מגשימים את החלום אבל אין ספק שישנו ביקוש רב בתחום זה. אנשים רבים מיד בודקים במרפסת שלהם האם ישנה אפשרות בכלל להקים ג’קוזי, וכדאי לדעת שאין מדובר בעניין של מה בכך. גם אם נדמה שהמרפסת גדולה מספיק – ישנם פרמטרים רבים מאד שצריך לבדוק או לוודא מראש על מנת לדעת באופן וודאי שהמרפסת יכולה להחזיק ג’קוזי על כל המשתמע מכך – משקל הג’קוזי עצמו, משקל המים וכמובן כל החיבורים של צינורות החשמל והמים.

גם אם מדובר במרפסת הממוקמת בקומת קרקע ישנם דברים שכדאי לבדוק. לכן כאשר אנשים תוהים בעניים של ג’קוזי במרפסת – האם זה באמת אפשרי, הם עדיין לא מודעים לכך שעליהם להזמין למרפסת מהנדס או איש מקצוע המומחה בתחום של בריכות וג’קוזי ביתיים על מנת שיעזור להם לבדוק את כל הפרמטרים החשובים וילווה אותם בתהליך התכנון וההקמה של הג’קוזי עד לסיום המיוחל והמוצלח של התהליך.

גינה מעוצבת

ג’קוזי במרפסת – האם זה באמת אפשרי?

לשאלה זו, כאמור, אין תשובה חד משמעית. מה שצריך לבדוק בדרך כלל אלה נתונים הנדסיים ועניין זה קשור בבדיקה מדוקדקת של שרטוטים של תשתית הבית, המרפסת והקירות הסמוכים, בעיקר אם מדובר בקומה גבוהה. אך ורק מהנדס יכול ללוות את התהליך ולעיתים אפילו מדובר באישורים שצריך לקבל ממחלקת ההנדסה של הרשות המקומית. חשוב מאד לדעת שרק התהליך המקדים של בדיקת הנתונים ההנדסיים עלול להיות ארוך ומתיש וצריך לקחת את זה בחשבון.

לפני שפונים לייעוץ של אנשי מקצוע מומחים בתחומי ההנדסה שינו מידע רב ברשת האינטרנט שניתן ללמוד ממנו אודות ג’קוזי במרפסת – האם זה באמת אפשרי וכדאי כבר להיות מוכנים ולהכיר את הנושא מבעוד מועד. כאשר מכירים את התקנות והחוקים בנושא או שבקיאים, אפילו מעט, במונחים וביטויים השגורים בשפת ההנדסה והבנייה, קל הרבה יותר לדעת מראש האם בכלל יש טעם להתחיל להניע את התהליך או שאין הרבה סיכויים לקבל את האישור המיוחל ואז כדאי לוותר מראש.

סגירת תפריט