כל אחד ואחת מאיתנו אוהב להתפנק על קנקנן לימונדה קרה או על כוס קפה משובח בחצר הבית או המרפסת. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של רהיטי גן המיועדים הן לבעלי בתים פרטיים והן לבעלי דירות עם מרפסת. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל החידושים והטרנדים המובילים בתחום רהיטי הגן.

ריהוט גן מודרני

רהיטי הגן המודרניים הינם פריטי ריהוט ומערכות ישיבה המיוצרים ממגוון חומרים המיועדים לתנאי חוץ הכוללים בין היתר: פריטי ריהוט המיוצרים מאלומיניום, פלסטיק, עץ ועוד. בנוסף, מערכות הישיבה המודרניות לגינה או למרפסת משלבות בתוכן חומרים שונים, לרבות, בד, דבר המאפשר לכם ליהנות ממערכת ישיבה מפנקת ויוקרתית כאחד.

ריהוט הגן המודרני, המיועד הן לגינות פרטיות, הן לדירות פנטהאוז, דירות גג ומרפסות, כולל מגוון נרחב של פריטי ריהוט, לרבות, ספסלי ישיבה, נדנדות, מערכות ישיבה (שולחנות וכיסאות), ערסלים ועוד. בנוסף, תוכלו להוסיף פריטי נוי להשלמת מראה הגינה או המרפסת בעזרת מוצרי הצללה שונים, כריות פוף ענקיות ועוד.

ריהוט גן- כל חומרי הגלם לייצור

ריהוט גן לגינות הפרטיות ולשטח המרפסות מיוצר כיום ממגוון נרחב של מוצרים הכוללים בין היתר:

אלומיניום- אחד מחומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר לצרכי ייצור של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לגינה, וזאת בשל עמידתו הגבוהה של החומר בפני פגעי מזג אוויר והסביבה. אחד היתרונות המשמעותיים בכל הקשור להצבת פריטי ריהוט לגינה המיוצרים מאלומיניום נמצא בעובדה שהם אינם דורשים מכם תחזוקה שוטפת וזאת בשל הטיפול הפשוט והנוח בניקיונם.

רטאן סיננטי- חומר זה מיוצר מרצועות PVC, המאפשר לכם ליהנות גם מחומר “שיקי” ומודרני וגם מחומר גלם עמיד ואיכותי לפגעי הסביבה ומזג האוויר.

פלסטיק- חומר הפלסטיק הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר במרבית הגינות והמרפסות בישראל. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פריטי ריהוט לגינה המיוצרים מפלסטיק במגוון צורות, דגמים וצבעים.

עץ- מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לגינה המיוצרים מעץ הינם פריטי ריהוט יוקרתיים ומרשימים במיוחד, אך החיסרון בהם הוא שהם דורשים מכם תחזוקה שוטפת הן ברמת הניקיון והן ברמת מיגון ושמירת איכויות העץ בהתאם לעונות השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט