מתבלטים בין הקמת מקלחון לבין הצבת אמבט בתוך חלל חדר הרחצה? רוצים ליהנות ממוצר פרקטי ואיכותי המשלב את שניהם גם יחד, זה הזמן להכיר את האמבטיון!!!

מהו אמבטיון?

אמבטיון הוא למעשה דלת זכוכית מחסומת המורכבת על גבי דפנות אמבטיה קיימת או מותקנת. השילוב הנוצר להנאתכם הוא שילוב בין מקלחון לבין אמבט, דבר המאפשר לכם לבחור את האופן בו תתרחצו ותתענגו על אמבטיה או מקלחת טובה בכל רגע נתון.

היתרון בהתקנת אמבטיון

התקנת אמבטיון בתוך חלל חדר הרחצה מעמיד לרשותכם את שני סוגי הרחצה הנפוצים ביותר במקום אחד, מצד אחד עומד לרשותכם המקלחון ומצד שני האמבט המפנק, וכפועל יוצא מכך, אתם יכולים לבחור את האופן בו תתרחצו היום, ובכל יום מחדש!

יתרון נוסף נמצא בעובדה שהוספת האמבטיון על גבי אמבטיה קיימת בתוך חדר הרחצה איננה פוגמת במבנה הקיים, אלא מתווספת אליו בלבד.

וכמובן, ישנו את היתרון שאתם יכולים לשכוח מוילונות ההזזה מניילון בכל הקשור להשפרצת מים במהלך המקלחת אותה אתם מקיימים.

סוגי אמבטיונים שונים

כיום עומד לרשותכם עולם שלם של עיצוב בכל הקשור להצבת דלתות אבמטיון בחדר הרחצה. בין יתר סוגי אמבטיון הנפוצים ביותר תמצאו:

אמבטיון בגובה 145 ס”מ המיוצר כולו מזכוכית מחוסמת בעובי של 6 מ”מ. אמבטיון זה מגיע על פרופילי אלומיניום מובנים לכל אורכו, ידיות ניקל מרשימות ומעוצבות.

אמבטיון המיועד להתקנה על גבי אמבטיה קיימת- מהווה את אחד ממוצרי העיצוב המרשימים והמודרניים ביותר בחדרי הרחצה. אמבטיון זה הינו פונקציונאלי ובעל יכולת סגירה הרמטית מכל צדדיו, וזאת הודות למנגנון מגנטים שקופים הממוקם לאורך האמבטיון.

אמבטיון- נתונים טכניים

ברוב המקרים, אמבטיון מגיע בגובה של 145-155 ס”מ, וברגש שהוא מותקן על גבי אמבטיה קיימת (גובה של 35-45 ס”מ), הוא מכסה עבורכם את מרבית חלל גובה החדר.

זכוכית האמבטיון היא ברוב המקרים זכוכית מחוסמת בעובי של 6 מ”מ, זכוכית זו מגיעה במגוון דגמים ודוגמאות עיטור, וכמו כן, עומדת לרשותכם הבחירה בכל הנוגע לעיצוב הידיות.

רוצים ליהנות ממקלחת מפנקת מצד אחד ואמבטיה מרגיעה הצד השני? תתקדמו לאמבטיון!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט