מה חשוב לדעת כשרוכשים דשא סינטטי

דשא סינטטי הינו מוצר שכדאי להכיר אותו יותר לעומק לפני שעורכים סקר שווקים לקראת רכישה. ישנם כמה דברים שחשוב לדעת כאשר אתם עומדים לבצע רכישה של דשא סינטטי. למשל, מהי החשיבות של צפיפות הסיבים? מי היצרן העומד מאחורי המוצר? כמה שנות אחריות המוצר מקבל? ומדוע חשוב לקנות דשא סינטטי מיצרן וותיק ובעל מוניטין.

כיצד עושים השוואת מחירים בין סוגי דשא שונים?

הכרה עמוקה יותר עם מוצר מסוים, מאפשר לכם לערוך השוואות מחירים יותר אפקטיבית. למשל, כאשר אתם עומדים לרכוש דשא סינטטי, אתם יכולים לחוש בהבדלים בין רמת הסיבים, את רכות או הקשיות של סיבים מסוימים, לבחון את רמת הצביעה של הסיבים, להחליט אם אתם רוצים מרקם רך או קשה יותר וכו’. במיוחד כשמדובר בדשא סינטטי, למגע הישיר עם המוצר יש חשיבות מכרעת לפני ההחלטה הסופית.

מהו ההבדל בין דשא סינטטי זול ויקר?

רכישת דשא סינטטי הוא מקרה מובהק של השקעה לטווח ארוך. על מנת ליהנות מפרק זמן ארוך יותר ממוצר כמו דשא סינטטי, אתם נדרשים לשלם מחיר גבוה יותר בעת הרכישה. את החיסכון בהשקעה תראו בטווח הרחוק, כשתגלו כמה אתם חוסכים על עבודות גינון, חשבונות מים מופרזים וכדומה, כשיש דשא טבעי בבית. דשא סינטטי זול אולי יהיה זוהר ואטרקטיבי יותר בתחילת הדרך, אך עם הזמן הפגמים שלו ייחשפו וחייו יהיו קצרים מאד. דשא סינטטי איכותי יהיה עמיד וחזק יותר ועומד במבחני הזמן השונים.

מהי הדרך להתרשם מהמוצר ומהאיכות שלו

בניגוד לרהיטים או מוצרים אחרים שנקנים לבית, שאין כוונה להחזיק בהם יותר ממספר שנים, בעיקר בגלל שינויים באופנה, דשא סינטטי הינו מוצר שהכוונה היא להשאיר אותו כמה שיותר זמן בבית, ולא להחליף אותו עד שלא תהיה ברירה. על מנת שתוכלו ליהנות מהמוצר שאתם עומדים לרכוש, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין סוגים מקבילים של דשא סינטטי. כלומר, כל יצרן נותן שם אחר לסוגי הדשא שהוא משווק. כאשר אתם עושים דשא סינטטי השוואת מחירים בקשו מהמוכר שיציג בפניכם את הדגם המקביל לדגם שראיתם אצל המתחרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט