משפצים? בונים? עומדים לחדש את חדר האמבטיה? הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. בשורות הבאות נחשוף בפניכם את הקריטריונים השונים אותם יש להעמיד בטרם בחירת אמבטיה, לרבות, ריצוף לאמבטיה, שיש לאמבטיה וסוג האמבטיה.

הכול מתחיל ונגמר בשטח העומד לרשותכם

חדר האמבטיה הוא ללא ספק אחד החללים המנפקים ביותר בשטח הדירה, ולמרות שאנו לא נמצאים בו במרבית הזמן, הדקות הקצרות בהן אנו מבלים בו מדי יום מטעינים את גופינו באנרגיה נעימה ומלטפת. על מנת להעמיד לרשותכם את חדר האמבטיה המפנק ביותר תדרשו להתאים את סגנון עיצובו על פי הגודל העומד לרשותכם. בחדרי רחצה קטנים, אין טעם להניח אמבטיה, אך כיום תוכלו להסתפק במגוון פתרונות מפנקים באמצעות אמבטיונים, מקלחונים וכדומה.

ריצוף אמבטיות- כיצד?

ריצוץ חדר האמבטיה מחייב אתכם להתייחס למספר פרמטרים הכוללים בין היתר:

בטיחות- בחירת הריצוץ חייבת להתבצע מתוך שיקולים בטיחותיים. הריצוף הנבחר חייב להיות מצופה בחומרים מונעי החלקה

פתחי הביוב והצנרת- קחו בחשבון את מיקום הופעת פתחי הניקוז הרצפתי והתאימו את סוג הריצוף הנבחר לגודל הפתח. בחלק מהמקרים, ישנם ריצופים אשר אינם מיועדים לחיתוך מדויק ולכן מומלץ לשקול את רכישתם.

עמידות ללחות וליובש- חדרי אמבט חייבים להיות מעוצבים באמצעות חומרי גלם עמידים לנזקי לחות ויובש. כמו כן, הקפידו על בחירת ריצוף המאפשר משיכה פשוטה של המים הנותרים בחלל, בחירת ריצוף לאמבטיה חייבת להתבצע גם על פי פשטות התחזוקה והניקיון של משטח הריצוף.

בחירת שיש לאמבטיה-כיצד?

כיום תוכלו למצוא היצע מגוון של משטחי שיש המיועדים לחדרי אמבט וגם לחיפוי הקירות בחלל. בין מוצרי השיש האיכותיים ביותר לחדרי האמבטיה תמצאו:

אבני גרניט- אבן שיש חזקה ועמידה נחשבת לאחד מסוגי האבן העמידים ביותר בפני נזקי המים לאורך זמן
אבן קיסר- אבן יוקרתית ואיכותית המעניקה מראה מושלם לכל חדר אמבט בו היא מוצבת.

כיום, תוכלו למצוא מגוון נרחב של פתרונות שיש לאמבטיה המאפשרות לכם לעצב מעין “מיני ספא” פרטי משלכם בתוך החלל. זה הזמן להכיר מקרוב את חומרי הגלם האיכותיים והמגוונים העומדים לרשותכם בעיצוב חדרי אמבט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט