המטרה היא אחת: לשנות את האווירה בבית. בכדי לשנות קצת את העיצוב, ולהפיח בבית חיים ואווירה חדשה, אנו לא צריכים יותר מדי, אנחנו לא צריכים להשקיע בצביעת הבית מחדש ובטח שלא בכל חדר וחדר, אנחנו גם לא צרכים להחליף את כל הריהוט בכל החדרים. אפשר גם לשנות את האווירה על ידי בחירת רהיט אחד- אבל מה עלינו לעשות את הבחירה הנכונה.

הרהיטים הם בעצם אביזרי הלבוש של הבית, מכאן מגיעה השאלה המתבקשת, איך אתה רוצה לראות את הבית שלך? האם אתה מעוניין בלבוש אלגנטי, בלבוש מודרני, או אולי בכלל ספורטיבי ופשוט. כאשר אנו עונים על השאלה הזו נוכל לאבזר את הבית בפריט אחד בכל חדר וחדר, בכל חלל וחלל אותו רהיט שיעשה נפלאות לבית, ייתן לו נגיעה של סטייל בדיוק במקום הנכון.

נוכל לעזור לך בדילמה המרכזית של הבית- איך להפוך אותו למעניין יותר, איך להפוך אותו למזמין יותר וכל זאת בעזרת ריהוט ולא יותר מזה, לפעמים הדברים הקטנים ביותר בחיים, הם הדברים שמשנים את כל התמונה, אחרי הכל כולנו מכירים את הפתגם, השלם גדול מסך כל חלקיו.

רהיטים שפה שלמה
הרהיטים מלבד היותם הבגדים של הבית, הם מדברים שפה שלמה, שפה של עיצוב, שפה של התחדשות ואוונגרדיות, למעשה אין פריט או ריהוט בבית שלא נחשב כאביזר נוי בסופו של דבר, הדוגמא הקלאסית ביותר, זה המקררים שלנו, כיום אנו לא קונים מקרר למטרה אחת בלבד, לא סתם המקררים נראים כפי שהם נראים, מלאי עיצוב והשראה, כנ”ל גם ארונות המטבח וארונות הבגדים שלנו, כיום כל חלק בבית, כל פריט כל אביזר וכל ריהוט הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב המלא של הבית.

אז איך נתחיל
הכל מתחיל כאן.. אנו יודעים שלא כל רהיט מעץ יתאים לבית שלנו כמו שלא כל צבע וצבע יתאים למכלול של העיצוב. אז לפני שאנו בוחרים את הרהיט שישדרג לנו את הבית, רהיטי היוקרה שיעניקו לבית את המראה המושלם, לו אנו כל כך מייחלים, עדיף להתייעץ עם המומחים, במיוחד כשיש לנו את האפשרות הזו.

רכישת ריהוט מתבצעת על פי מספר שיקולים, כמו נוחות, מחיר והתאמה לקונספט ולאווירה העיצובית של הבית, צריך לשדרג את הבית בצורה הטובה ביותר עבורכם עם התחשבות בשלל הקריטריונים,
לפרטים נוספים וברורים השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט