בעיצוב חדרי ילדים לילדים הנהדרים שלנו אנו רוצים להשקיע את מירב היצירתיות, את השילוב האידיאלי בין אסתטיקה ופונקציונליות, ובין פתיחות לתחושה של הגנה. חדר הילדים ישפיע מאד על התנהלותם בשגרת יומם, ואף תשפיע על עיצובם כאנשים בוגרים בעתיד, לכן כדאי ליצור לקטנים סביבה תומכת ובטוחה שתתפתח איתם, תמלא את יומם באופטימיות, במוטיבציה, ובהתמדה בהשגת מטרות כמו הכנת שעורי הבית, אירוח נעים של חברים, ופעילויות שונות שדורשות תנאים מכילים ונעימים. ולמזלנו עומדים לרשותנו מעצבי פנים המתמחים בחדרי ילדים, חברות ריהוט ששמות דגש על ריהוט עדכני, מגוון, ליברלי, אקולוגי, וסופר פונקציונלי, וגישות פדגוגיות וחינוכיות המעניקות את ההנחיה וההשראה לעיצוב בריא ומעודד התפתחות חיובית. בתחום עיצוב חדרי ילדנו תוכלו למצוא מיטות מיוחדות לחדרי ילדים, ארונות, טמפלטים לצביעה ועיצוב הקירות, ריהוט מגוון ומשלים, הכול כדי ליצור את הסביבה המושלמת.

אילו מיטות אפשריות בעיצוב חדר ילדים?

בעיצוב חדר הילדים ניתן לבחור בכמה וכמה עיצובי מיטות שונים. קודם כול כדאי להגדיר את הצורך הפונקציונלי שלכם, מהו גיל הילדים, מה גודל החדר, כמה ילדים יאיישו את החדר, אלו עוד פונקציות ימלאו את החלל- כמו פינת לימוד וכדומה, האם אתם רוצים מכלול עיצובי אחד באותו קו עיצובי, או שאתם פונים יותר אל מראה אקלקטי המאפשר רכישות לאורך זמן ארוך יותר ובגמישות גדולה יותר לתנאים משתנים? תשובות אלו יסייעו לכם להתמקד במיטות המתאימות ביותר, ולבחור במעצב הנותן את התשובה הקרובה ביותר לחזון שלכם ושל ילדכם לגבי מראה החדר. בין האפשרויות של מיטות מיוחדות לחדרי ילדים ישנם דגמים של מיטות קומותיים, מיטות רכבת, מיטה וחצי, מיטה המשלבת חללי איחסון מתחתיה או בצמידות אליה, מיטת פינה ועוד.

מיטות לחדרי ילדים

בטיחות מעל הכול

תקפידו תמיד על בחירת מיטה המבטיחה לילדכם בטיחות מלאה כול סוג שימוש, משינת לילה שלווה ועד למלחמת כריות פראית ושובבית. בחרו במיטה שחומריה אינם מכילים צבעים רעילים, שהם עומדים בעומסים הצפויים, וקלים לשינוע והזזה גם על ידי הילד עצמו. בנוסף מיטות מיוחדות לחדרי ילדים יכולות להבנות במיוחד בהתאם לממדי חדר הילדים הספציפי, ולהכיל פיצ’רים יחודיים בהתאם לזון המפורט של הילד, שלכם ושל המעצבים. בכול מקרה הבטיחות צריכה להיות תמיד השיקול הראשון במעלה לפני מימוש כול פנטזיה.

סגירת תפריט