השנים עוברות, המשפחה מתרחבת, ולאט לאט נערמים בתוך שטח הבית אינספור פריטים ומוצרים אותם רכשתם עם הזמן, כאשר לחלקם ישנו שימוש קבוע ושוטף, ולחלקם שימוש מזדמן אחת למספר ימים, שבועות או חודשים. בשורות הבאות תמצאו מספר פתרונות אחסון שיאפשרו לכל אחד ואחת מכם לעשות סדר בבית.

פינוי פריטי ריהוט

אחת הדרכים להתמודד עם בעיה כלשהיא היא למנוע את הופעת הבעיה. באמצעות פינוי פריטי ריהוט ישנים וחסרי שימוש משטח הדירה תוכלו לפנות מקום מקסימאלי לצרכי אחסון של פריטים בהם אתם עושים כזה או אחר. בביתו של כל אחד ואחת מאיתנו נמצאים לא מעט פריטי ריהוט ישנים בהם אין לנו כל צורך או שימוש. פינוי פריטים אשר יצאו מכלל שימוש בביתכם באופן קבוע (אחת למספר שנים), הינה פעולה פשוטה המאפשרת לכם מצד אחד לחדש את פריטי העיצוב בבית, ומצד שני, ליהנות ממרחב דירתי מרווח ונעים.

פריטי אחסון מודרניים

אחת הדרכים המקוריות ביותר לאחסון פריטים וחפצים שונים בשטח הדירה או הבית, היא באמצעות פריטי אחסון מודרניים המשלבים מצד אחד פריט ריהוט מסוגנן ומעוצב, ומצד שני, אותו פריט מכיל חללי אחסון לחפצים ופריטים שונים. בין יתר פריטי האחסון המודרניים תמצאו:

• יחידות מדפים בגדלים שונים- יחידות אלו מהווים מעין “כוורת” להצבת כלי בית, ספרים וכדומה, ומצד שני, מאפשרת לכם ליהנות ממספר מדפים עם דלתות הסתרה המאפשרים לכם לאחסן אפילו את בגדי החורף או הקיץ (תלוי בעונה) במרכז הסלון.

• שרפרפים וכורסאות ישיבה המיוצרים עם חללי אחסון

• ראש מיטה עם תאי אחסון, מיטות- ספה עם חלל אחסון לכלי מיטה, כורסאות ישיבה הנהפכות לספת 2 או 3 מושבים בעת הצורך.

• מסגרות עץ בהן ניתן להניח קופסאות אחסון מפלסטיק- מוצר זה מהווה עמדת ריהוט מושלמת לחדרי ילדים, מכיוון שמצד אחד היא מאפשרת לכל לאחסן את כל הצעצועים ואת משחקי הילדים במקום אחד, ומצד שני, היא מוצבת כמעין “כוורת” דקורטיבית במרכז החדר.

בנוסף, עומדים לרשותכם פריטי אחסון המיועדים לכל אחד מחללי הבית, החל מחדרי השינה, דרך חדרי האמבט והנוחיות ועד לחלל המטבח, הסלון ואפילו מרפסות השמש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט