מגמות עיצוב הבית הפכו בשנים האחרונות להיות יותר ויותר מודרניות והודות לטכנולוגיות איכותיות ומתקדמות ניתן לעצב את הבית בסגנון מינימליסטי אך מתוחכם. סגנון העיצוב המודרני הביא גם לעיצוב של חדרי אמבטיה פונקציונאליים מצד אחד אך יפים ומעוצבים מהצד השני ולכן שימוש במיני מקלחונים מעוצבים ומפנקים מעניק גם את הפונקציונאליות הנדרשת ממקלחון בחדר האמבטיה וגם את הפינוק וחוויית הרחיצה הטובה ביותר.

עיצוב אישי של מקלחונים

על מנת להתאים את המקלחונים בצורה המושלמת גם לעיצוב של חדר האמבטיה וגם לאורח החיים של המשתמשים העיקריים במקלחונים ניתן לעצב מקלחונים בהתאמה אישית לפי מבנה חדר האמבטיה והצרכים של המשתמשים. נכון להיום קיימים היום בשוק מגוון רחב של מקלחונים המעניקים פתרון לכל צורך עיצובי החל ממקלחונים זוגיים, מקלחונים הכוללים סאונה מפנקת, מקלחונים פינתיים שמתאימים לפינה אחת של הקיר ומתמזגים עם החדר באופן טבעי וכדומה.
עיצובי מקלחונים בולטים בשנים האחרונות
בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר עיצוב מתוחכמים וחכמים של מקלחונים שמעניקים חוויית רחצה ייחודית יחד עם עיצוב מתאים ואיכותי לחדר האמבטיה. אחד הסוגים הבולטים של מקלחונים חכמים ומודרניים הוא מקלחון החזית. מדובר במקלחון שמורכב משתי דלתות שנפתחות כפי חוץ העשויות מזכוכית שקופה או חלבית. את מקלחוני החזית ניתן להצמיד לקיר או למקם באחת הפינות של חדר האמבטיה.
סוג נוסף של מקלחונים מודרניים שניתן לראות ביקוש עולה אליו בשנים האחרונות הוא המקלחון המעוגל. מקלחונים מעוגלים הם מקלחונים מתוחכמים שניתן למקם באמצע החדר ולמעשה הם מהווים האלמנט העיצובי המרכזי של חדר האמבטיה. דלתות המקלחונים בנויות על גבי מסילות מיוחדות שמעניקות פתיחה וסגירה בקלות מכל מקום בתוך המקלחון.
מקלחונים מיוחדים
סגנונות העיצוב של המקלחונים הביאו ליצירת מקלחונים מיוחדים שמתאימים לאורח החיים הדינמי והמודרני של המשתמשים העיקריים בהם. בין המקלחונים המיוחדים ניתן למצוא את המקלחונים הזוגיים, שהם מקלחונים גדולים המתאימים לרחצה זוגית, מקלחונים פתוחים שמעניקים למתרחץ אפשרות להתקלח בחלל פתוח בתוך החדר, מקלחונים מפנקים שכוללים ברזי עיסוי, סילונים, כיסאות לישיבה בתוך המקלחון, ראשי מקלחת רחבים, מפלים של מים ועוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט