תקופת המעבר בין דירות היא מותחת ומאתגרת רגשית. המעבר למקום חדש ועזיבת המוכר, הציפיות והחששות מפני ההתאקלמות במקום החדש, הסידורים הבירוקרטים הרבים, וכמובן המעבר עצמו שמצריך מיון מקדים, ואריזה קפדנית לשמירת תקינות החפצים שבארגזים. כדי להקל ככול האפשר על המתח והעומסים של המעבר מומלץ להעזר בחברת פינוי טובה שמחזיקה בניסיון איכותי, מוניטין שהולך לפניה, וכלים מכניים יעודיים כמו מינוף, רכבים מתאימים, וכוח אדם אחראי ומחויב. לעיתים תוצע לכם האפשרות לצרף מנוף למאמץ המעבר, על מנת להקל ולהחיש את המעבר, אך המנוף גם ייקר את מחיר השירות, ואז עולה השאלה מתי צריך מנוף להעברת דירה?

ספה יפה

הסיבות בעד שימוש במנוף בנסיבות המתאימות

היתרונות של השימוש במנוף מתבררים כשניצבים מול תנאי שטח מוקשים אשר דורשים עבודת עמל ארוכה ויקרה בהרבה ללא שימוש במנוף. במקרים בהם יש לבצע מעבר הכולל רכוש רב ביותר בכמות שחורגת מכמות התכולה של דירה ממוצעת, כאשר יש להעביר פסנתר או פריט כבד ורגיש מסוג זה, במעבר מדירות בקומות גבוהות בבניין ללא נעלית או שמיסדרונותיו צרים ומקשים על העברת התכולה. במקרים אלו מנוף יכול להאיץ את ההעברה של הפריטים אל רכבי ההובלה והפינוי, או מהרכבים לדירה במיקום החדש. עכשיו כבר יותר ברור, מתי צריך מנוף להעברת דירה?  בכול אותם מצבים שההעברה רגילה היא מסורבלת מדי או בלתי אפשרית, ויקרה מאד. אז מומלץ לבחור להשתמש במנוף בבעלות חברת הובלה מוכרת ורצינית המובילה את הענף באיזור מגוריכם.

החשיבות של החברה הנבחרת

חברה רצינית הפועלת ומשקיעה בהציידות בתחום הפינוי וההובלה תתן לכם שירות בטוח יותר מחברה חצי מקצועית. לחברה המקצועית יכולות עדיפות במישורים הטכניים, במיומנות כוח האדם הקבוע העובד בה, בתמחור אמין והוגן שעומד במילתו, ובאפשרות לסייע לכם במיון, באריזה, ובפירוק נקי של ריהוט כבד או מחובר לקיר. לחברה מעולה בתחום ישנו ציוד מינוף מקצועי, והיא תשמח לתכנן עבורכם פינוי שתוצאותיו יהיו העברה בשלום של כול הפריטים ליעדם החדש, פעולה שיטתית, יעילה, וזריזה. מתי צריך מנוף להעברת דירה?  בפעמים שדרוש לכם פינוי ממקום שהגישה אליו קשה, ודרוש לכם מעבר בטוח ומהיר.

סגירת תפריט