בוודאי שאלתם את עצמכם לא מעט פעמים כיצד תוכלו לשדרג את הבית שלכם מבלי לעשות מהפכה של ממש, מבלי להעביר את כל הבית שיפוץ כללי, ומבלי לרכוש ריהוט מלא לכל הבית מחדש. הרי כבר בעבר, כשהחלטתם לקנות את הסלון שקניתם, הייתם בטוחים שהוא זה שיעניק לבית שלכם את המראה והאווירה שרציתם. אותו הדבר קרה עם פינת האוכל, הספריה, המזנון, הארונות וחדר השינה, ועדיין לא הצלחתם להגיע למראה המעוצב שעליו חשבתם, וזה לא יהיה שונה גם עכשיו אם תחליטו להחליף את כל הריהוט בבית.

הדרך אל האושר

הפרדוקס הוא שהדרך אל האושר עוברת במספר צעדים פשוטים, זולים יחסית ומהירים, שעוסקים כולם בנושא העיצוב בצורה מאוד ממוקדת. צעדים פשוטים כאלה יכולים להיות למשל שילוב של אמצעי תאורה מעוצבים, באופן כזה שיאיר את כל הבית בצורה שונה, שידגיש את פינות החמד, ושישפיע על חלל הבית בצורה חיובית. צביעת הקירות, שילוב של פריטי ריהוט שכל תכליתם הוא עיצוב ואווירה, אהילים, עציצים, תמונות, כריות ועוד שורה של פריטים שיכולות לשנות את התמונה לגמרי.

לשדרג את הקיים

דמיינו ציור גדול וחד גוני, שאותו מתחילים לעטר עם אלמנטים צבעוניים, קו פה, נקודה שם, ולאט לאט הציור משתנה לגמרי ומתקבל ציור חדש. הציור הוא אותו ציור, ולא היה צריך לשנות בו שום דבר, רק צריך להוסיף לו יותר צבע, יותר צורה, יותר הרמוניה. זה בדיוק הבית שלכם, ואלו בדיוק הצעדים הפשוטים שבעזרתם אתם יכולים לשנות את מראה הבית שלכם מן הקצה אל הקצה.

מבחר רעיונות, מידע ומאמרים באתר לעיצוב הבית

כדי לקבל השראה, ולהתרשם מכל האפשרויות העומדות בפניכם, תוכלו להיכנס לאתר Design Post ולהתרשם מאין ספור רעיונות ופריטי עיצוב שכלל לא ידעתם על קיומם, ושכלל לא חשבתם לשלב אותם בביתכם. תוכלו לקרוא מאמרים ולצפות בתמונות על בתים שעברו מהפך עיצובי שלם באמצעות מספר צעדים פשוטים, ולהתחיל לבנות לעצמכם תכניות עיצוב לבית הפרטי שלכם. באתר Design Post תוכלו גם להתרשם ממבחר אנשי מקצוע שתוכלו להיעזר בהם כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט