ריהוט עתיק הוא למעשה הגדרה כוללת למגוון נרחב של פריטי ריהוט בעלי מראה אלגנטי, קלאסי, מרשים ועוצמתי. כיום, תוכלו ליהנות מקווי ייצור חדישים המקפידים לייצר עבורכם פריטי ריהוט מודרניים באמצעות תפיסת העיצוב של הרהיטים העתיקים. כמו כן, תוכלו ליהנות משוק הולך וגדל של פריטי ריהוט עתיקים אשר עובדים שיפוץ, שחזור וחידוש.

ריהוט עתיק- למה הוא תמיד באופנה?

הריהוט העתיק לחשב ליוקרתי, אלגנטי ומרשים במיוחד, דבר המוסיף ערך רב לכל חלל בו הוא ממוקם. ברוב המקרים, פריטי הריהוט העתיקים מיוצרים מעץ מלא ואיכותי הנשמר לאורך שנים ברמה הגבוהה ביותר. על גבי פריטי הריהוט העתיק ניתן לבצע מגוון נרחב של פעולות חידוש הכוללות בין היתר: שימור שלד הרהיט באמצעות צביעת עץ מיוחדת, החלפת ריפודים ומילוי הקפיצים המרכיב את הרהיט ועוד.

מכיוון שפריטי הריהוט העתיק משרד יוקרה, תחכום ואלגנטיות, הם הפכו עם השנים לפריט חובה בכל מרחב דירתי או משרדי שבעליו רוצים לשדר אווירה יוקרה, נינוחה ובעלת עוצמה עיצובית!

חידוש פריטי ריהוט עתיקים

כאמור לעיל, כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של טכניקות ושיטות לשימור פריטי הריהוט הישנים והעתיקים שלכם, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם להוציא מתוך הבוידם או המחסן המשפחתי את הספה, הכורסא ושולחן העץ אשר שימש את סלון בתיהם של סבא וסבתא.

בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא רפדים מיומנים המתמחים בהחלפת ריפוד לכורסאות וספות ישיבה עתיקות. טיפול מקצועי והולם באותם פריטי ריהוט יעניק גם לכם מוצר איכותי המשלב גם מבנה עתיק ומרשים וגם מודרניות באמצעות הריפוד החדיש.

ריהוט עתיק ניתן לצבוע, לחדש, לגלף, לרפד או אפילו לשכפל אותו באמצעות קווי הייצור המודרניים העומדים לרשותכם כיום, דבר המאפשר לכם לצורך העניין לייצר כיסאות עץ זהים לאלו העומדים לרשותכם, וכפועל יוצא מכך ליהנות ממערכת ישיבה המותאמת למספר הכיסאות הרצויה לכם, וכל זאת במראה העתיק והמכובד.

לסיכום, ריהוט עתיק כאן בשביל להישאר, וגם אם מדובר בפריטי ריהוט אשר נוצרו באמצע או בתחילת המאה הקודמת, גם היום הם מהווים פריטי ריהוט קלאסיים, אלגנטיים ומרשימים לעיצוב חללים שלמים, או לחילופין, לצרכי הצבתם כחלק מאווירת העיצוב המודרנית של ביתכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט