מחדשים את פינת האוכל, חדרי העבודה, חדרי הילדים או חדרי האירוח? זה הזמן לדעת כיצד יש לבחור כיסאות המתאימים לחלל הדירתי בו הם ימוקמו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת כיסאות הולמים, נוחים ומפנקים למשפחה שלכם, אז התרווחו על הכיסא וקראו בעיון את השורות הבאות.

בחירת כיסאות לפינות האוכל

  • בחרו כיסאות בעלי עיצוב אחיד המותאמים לשולחן האוכל המיועד או שולחן ה-“אי” בחלל המטבח.
  • בחרו כיסאות המאפשרות מרווח של בין 50 ל-80 ס”מ בין מקום ישיבה אחד למשנהו.
  • במידה ואתם רוכשים כיסאות בר לכל בני המשפחה, הקפידו על כסאות בר מתכווננים (עולים ויורדים) על מנת לאפשר נוחות בטיפוס מצידם של ילדים.
  • הקפידו על בחירת כיסאות מרופדים ונוחים שיאפשרו לכם להסב לשולחן האוכל עם בני משפחתכם לזמן ממושך –זה זמן האיכות המשפחתי שלכם!

בחירת כיסאות לחדרי הילדים

  • חדרי ילדים מאכלסים ברוב המקרים גם עמדות עבודה להכנת שיעורי בית וכדומה. בחירת כיסא לשולחן העבודה חייב להיות מותאם לסביבת העבודה המוקמת בחדר ובעיקר לשולחן המחשב – הקפידו על כיסא איכותי (מומלץ לבחור בכיסא אורטופדי) אשר ילווה את ילדיכם למספר שנים מיום הרכישה.
  • במידה ואתם בוחרים כיסאות לילדים מתחת לגיל 6, מומלץ לבחור בכיסאות פלסטיק איכותיים הכוללים גם משענת גב יציבה וגם ידיות מושב.
  • במידה ואתם מקימים חדר טלוויזיה לילדיכם, בחרו בכורסאות נוחות ומפנקות המאפשרות גם מצב ישיבה וגם מצב שכיבה, וזאת על מנת לאפשר לילדיכם “להסתלבט” כמו שצריך אל מול מסך הטלוויזיה בשעות הפנאי.

בחירת כיסאות לגינות פרטיות ומרפסות

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של מערכות ישיבה המיועדות לגינות פרטיות או מרפסות. בחרו את מערכת הישיבה שלכם בהתאם לנוחיות השימוש בה, והקפידו על בחירת כיסאות עם אפשרויות ריפוד נשלפות. כיום, רוב הכיסאות המיועדות לישיבת חוץ מגיעות עם מושבי ריפוד נוחים ומפנקים.

לסיכום, היצע הכיסאות העומד לרשותכם כיום הינו מגוון ונרחב, דבר המאפשר לכם לבחור את הכיסא הנכון בהתאם לאופי השימוש בו ובהתאם לעיצוב החלל בו הוא ממוקם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט