בעבר הלא רחוק, פריטי ריהוט כגון שידות וארונות יוצרו ברוב המקרים מעץ מלא ואיכותי, דבר אשר נועד לצורך שמירת פריט הריהוט לאורך שנים. כיום, תוכלו לחדש את אותן שידות ישנות המיוצרות מחומר איכותי, ובאמצעות כך להפוך אותן לפנינות ריהוט מחודשות ומרשימות לעיצוב חללי הבית השונים. בשורות הבאות נעסוק בשאלה: כיצד ניתן להפוך שידה ישנה לפנינה חדשה? קראו, חדשו וגם אתם תוכלו ליהנות מפריט ריהוט עתיק, מרשים, מעוצב ומחודש!

הצבע עושה את ההבדל

כל פריט ריהוט ישן, לרבות, שידות ישנות, מתבלה עם השנים, דבר המשפיע בעיקר על מראהו העיצובי, אך לא על איכות החומר ממנו הוא מיוצר. במידה וגם ברשותכם שידה ישנה ובלויה, זה הזמן לחדש אותה באמצעות צביעתה בצבעים המותאמים לסוג החומר ממנו היא מיוצרת.

כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של צבעים המיועדים לצביעת רהיטים המיוצרים מכל סוגי החומר האפשריים, לרבות, עץ, פלסטיק, ברזל, אלומיניום וכדומה. הקפידו לבחור את הצבע המותאם לחומר ממנו מיוצרת השידה, וגם אתם תוכלו ליהנות ממראה מחודש ומבריק לשידה הישנה והבלויה שברשותכם. כמו כן, תוכלו לצבוע את השידה בצבע אחיד ולאחר מכן להוסיף עיטורי צבע בשלל דוגמאות, דבר המוסיף ערך עיצובי רב לשידה הישנה.

החלפת ידיות ישנות למודרניות

אפשרות נוספת לחידוש השידה הישנה היא החלפת ידיות השידה הישנות בידיות חדישות ומודרניות. היצע הידיות העומד לרשותכם כיום מאפשר לכם להתקין ידיות בצורות וגדלים שונים, לרבות, התקנת ידית גדולה ומרכזית בצורת אותיות או דוגמאות מפורזלות של חיות, פרחים וכדומה.

החלפת בסיס השידה

בחלק גדול מהמקרים, שידה ישנה נפגעת לאורך השנים בעיקר בבסיס התחתון שלה, וזאת כתוצאה ממים אשר יוצרים מגע מתמשך עם הבסיס התחתון. במידה ואתם רוצים לחדש שידה ישנה שנפגמה בחלקה התחתון, תוכלו לבצע זאת באמצעות הזמנת לוחות עץ או מתכת בהתאם למידות השידה. כמו כן, תוכלו להוסיף לחלק התחתון של השידה קוביות יציבה המאפשרות לכם להעמיד את השידה על גבי בסיס מוגבה משאח הרצפה, דבר המוסיף גם “שיק” עיצובי לשידה הישנה וגם מאפשר לכם לשמור על החלק התחתון לאורך זמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט