האם חדר אמבטיה בבית שבו גרים ילדים צריך להיות שונה מחדר אמבטיה של בית רווקים או מבוגרים? ובכן, השאלה היא כיצד מגדירים שונה. כמובן שאין שום צורך להרוס קירות, להרחיב או לשפץ שום דבר כדי להתאים את חדר האמבטיה שלכם לילדים במשפחה, אבל פרט לכך יש אין ספור פעולות שפשוט יהפכו את שעת האמבטיה לחוויה של ממש עבור הילדים, ובמקביל יכניסו לכם יותר צבע לחיים, ויותר שמחה לשעת המקלחת.

מחדר אמבטיה מבולגן

אם יש לכם ילדים בבית, אתם בוודאי מכירים את המראה של כל הצעצועים הזרוקים בכל פינה באמבטיה, ואת מעמד הסבונים שהפך להיות מעמד עמוס בצעצועים שבנגיעה קלה קורסים כולם אל הרצפה. אתם בוודאי גם מכירים את המראה של גומיות לשיער, מברשות בכל מקום, מברשות שיניים ומשחות שיניים לקטנים ולגדולים, ועוד שלל מאפיינים שאפשר למצוא רק בחדר אמבטיה בבית שבו גרים ילדים.

לחדר אמבטיה צבעוני, מסודר, חי ותוסס

ובכן, אתם בהחלט יכולים לעצב את חדר האמבטיה שלכם בצורה כזאת שגם תכניס יותר סדר לחדר האמבטיה, וגם תכניס יותר צבע ושמחה לחייהם של ילדיכם ולחייכם אתם. כך למשל, תוכלו למצוא מעמד לכל צעצועי האמבטיה של הילדים. מעמד זה יכול להיות מונח על הרצפה, בפינת אגן האמבטיה, או תלוי מהקיר או מהרצפה. תוכלו לקנות סט לאמבטיה שמותאם לילדים, הן מבחינת הצבעים והעיצוב והן מבחינת הרכיבים שהוא כולל. תוכלו להכניס ווילון אמבטיה צבעוני עם דמויות ילדים, וכמובן תוכלו להכניס מגוון רחב של צעצועי אמבטיה ייעודיים כמו גומי עם דמויות מוכנות לציור, אותן צובעים הילדים במהלך האמבטיה ובאמצעות צבעי מים מיוחדים.

האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות, ובסופו של דבר מובטחת לכם חגיגה של צבע בעיניים. את השמחה שמשתקפת מהילדים שלכם בכל רגע ובכל מבט, תוכלו להכניס גם לחדר האמבטיה. אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר Design Post ולצפות באין ספור רעיונות ופריטים שאותם תוכלו לשלב בחדר האמבטיה שלכם על מנת להתאים אותו לילדים. תוכלו לצפות בתמונות, לקרוא מאמרים מקצועיים ולהתרשם מפריטים בודדים או עיצובים שלמים, שאותם תוכלו לאמץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט