פעם, החומרים לפתיחת סתימות בכיורים היו מבוססים על אבקות. מדובר היה על חומרים כימיים מאוד חזקים, שנועדו למוסס את הסתימות ולסלק אותן. אבל כיום, אפשר להשיג תוצאה הרבה יותר יעילה באמצעות חומר שעושה את הפעולה, אבל בצורה נוזלית. מסתבר כי נוזל לפתיחת סתימות הרבה יותר יעיל מכיוון שהוא זורם בקלות לאורך הצנרת, ומגיע לכל פינה ומסלק את החסימה.

הנוזל שחוסך לכם המון

נוזל לפתיחת סתימות הינו מוצר בסיסי שכדאי להחזיק בכל בית. אף פעם אי אפשר לדעת מתי יגיע הרגע שבו הכיור ייסתם והצנרת לא תשחרר את עודפי המים. טוב שיש מוצר שכזה בהישג יד, כך שאפילו לא צריכים להזמין אינסטלטור. כאשר צריכים, מזרימים את הנוזל הזה לתוך הכיור או האמבטיה והוא מבצע את העבודה בעצמו. ואם מדובר על סתימה מאוד רצינית, שלא משתחררת בקלות, ניתן להיעזר בכמה טיפים. למשל, ראשית משתמשים בפומפה ש”מנערת” את הסתימות בעזרת לחץ מתון. לאחר מכן, אפשר להזרים מעט מים חמים או אפילו רותחים. לבסוף מזרימים את הנוזל שמשיג תוצאות מצוינות.

כך תמנעו סתימות מציקות

ניתן במקביל לשימוש בנוזל שמתאים לפתיחת סתימות, למנוע את חזרת הבעיה הזאת. דרך טובה מאוד היא להקפיד על שימוש בנוזל מדי תקופה. במיוחד אם שמים לב שהסתימות מגיעות לעיתים קרובות, פשוט מקדימים תרופה למכה. כאשר מטפלים באופן יזום, לא מניחים לסתימה להצטבר. בנוסף, שימו לב שהסתימה נוצרת בשל שיער (בחדר האמבטיה) או שומנים וחלקי מזון, אם מדובר בכיור שבמטבח. כשמסתרקים בחדר הרחצה, כדאי להשתדל שלא לזרוק שיערות נושרות לכיור אלא לפח. במטבח לפני ששופכים שמן משומש לכיור, כדאי לערבב אותו עם סבון ומים. זה מנטרל את אפקט ההתגבשות ומונע בעיות.

נוזל לפתיחת סתימות

סגירת תפריט