אחרי שהשקעתם כל כך הרבה מאמץ, זמן וכסף בהקמת גינה כלבבכם, ואחרי שנים שאתם מטפחים את הגינה שלכם, מוסיפים לה כל צמח אפשרי שיעניק לה מראה מיוחד ורענן, גוזמים ומיישרים את השיחים, גורפים את האדמה ומכסחים את הדשא, פתאום מגיע חורף אחד שפשוט הורס לכם את כל פינת החמד שבניתם. לחורף יש הרבה שיטות וצורות להרוס לכם את הגינה, ואתם צריכים לעשות את כל הנדרש על מנת לשמור על הגינה שלכם.

שלל פעולות הכנה לחורף

שמירה על הגינה מתחילה בהכנתה לחורף. לפני החורף עליכם לבצע את כל הפעולות שיכינו את הגינה שלכם לגשמים, רוחות ואולי גם שלגים. כך למשל, לפני החורף הגינה שלכם תתכסה כולה בעלים שנשרו מן העצים, הצמחים המטפסים והשיחים. עליכם לפנות את כל העלים האלה על מנת שלא לאטום את האדמה והדשא בפני אור ואוויר. במידה וצפוי שלג במקום מגוריכם, והעצים שלכם טרם השירו את עליהם, כדאי לסייע להם בכך. עלי העצים משמשים קרקע נוחה להצטברות כמויות גדולות של שלג בשטח קטן. זאת עוד אחת מהסיבות שהעצים משירים את עליהם לפני בוא החורף. השארת העלים על העץ תגרום להצטברות כמויות גדולות של שלג, מה שיגרום בקלות רבה לקריסתו של העץ.

לקרוא, ללמוד ולהבין

כמובן, שישנם אמצעים נוספים ופעולות נוספות שעליכם להכיר ולבצע על מנת לשמור על הגינה שלכם בעונת החורף. ישנם כיסויים שעימם תוכלו לכסות את פינת הישיבה, קיטים שלמים לקשירת חפצים וקיבועם לאדמה וכדומה. באתר Design Post המספק לכם מגוון רחב של מידע על עולם העיצוב לבית ולגינה, תוכלו למצוא מאמרים מקצועיים שיסבירו לכם בדיוק כיצד עליכם לשמור על הגינה בעונת החורף.

כנסו עכשיו לאתר Design Post, וצפו בסרטונים המסבירים לכם שלב אחר שלב מה הן הפעולות והאמצעים העומדים לרשותכם על מנת לשמור על הגינה שלכם במהלך עונת החורף. באתר תוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים, לצפות בתמונות מנחות, וכן לקרוא ולהתרשם מרעיונות של גולשים אחרים שיכולים לתרום לכם מהניסיון שלכם, ולסייע לכם לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט