אם כבר זכיתם להחזיק בגינה מעוצבת, מומלץ שהיא תהיה ראויה ותדע להפיק את המרב שהיא מסוגלת, ומי שראה גינות מעוצבות, יודע שעם קצת השקעה ניתן להשיג הרבה. גינה יכול להיות מקום מופלא ואף קסום. אחת הגינות היותר אהובות היא גינה ירוקה ומוריקה. על כן הרבה פונים לבחור בתוספת של דשא. עם זאת תוספת של דשא אמיתי כוללת לא מעט פרמטרים בעייתיים, כך שיש לשלם רבות על השקיה, ואף להתמיד על טיפוחה. עם זאת בזכות פיתוח הקדמה, אין צורך לוותר וניתן להשיג גם וגם, כלומר ניתן להשיג גינה מוריקה באופן חסכוני שלא דורש תחזוקה.

האופציה המנצחת

כיום ניתן למצוא את האופציה של דשא סינטטי כחלופה ראויה לדשא הרגיל. נכון שמדובר בתוצר מלאכותי, אך יחד עם זאת אם בוחרים באיכות טובה, ההבדל לא ניכר לעין, ואף יותר מכך- ייתכן והוא ייראה יותר טוב מדשא אמיתי. כיום יש דשאים סינטטיים עם מגוון גוונים וצפיפות סיבים, כך שניתן ליהנות ממראה מוריק, טבעי ושופע, וזאת מבלי להוציא טיפה אחת על השקיה.

לדמיין וליישם

פתרון זה נמצא אידאלי עבור מגוון גינות של בתים פרטיים, אך גם עבור מגוון מוסדות ציבוריים. כך בקלות ובחיסכון ניתן להשיג גינה מעוצבת, מושכת את העין ואף נעימה למגע. כיוון שדשא סינטטי מגיע ביריעות, ניתן למלא עמו כל פינה ריקה וכל צורה, כך שהשמיים הם הגבול.

שאר התפאורה

מה עם מה שלצד הדשא? ובכן פה כבר נפתחות מגוון אופציות ואפשרויות. מצד אחד ניתן להמשיך עם הקו החסכוני במים ולבחור בשילוב של מסלעות וטוף בשילוב של פסלים או שיחים שאינם מצריכים יותר מידי תחזוקה, או לחלופין ניתן לבחור בחלופת הצמחייה הכוללת ערוגות פרחים ועצי פרי, כך שגם אם כן נדרש טיפוח, הוא יהיה מצומצם כיוון שהוא לא יכלול את קטגוריית הדשא.

איכות

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון דשאים סינטטיים במגוון איכויות. חשוב לבחור בסוג איכותי, וזאת גם אם מדובר בהוצאה יותר יקרה, כי לטווח הארוך השקעה זו תתגלה כחכמה, תתגלה כאופציה שתחזיק מעמד לאורך זמן ולא תיצור תופעות לוואי לא רצויות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט