ייתכן שאתם לא מודעים לכך, אבל מרבית התאונות מתרחשות במקום שאנחנו מחשיבים למקום הבטוח ביותר, הבית. הדברים נכונים למבוגרים, והם נכונים גם לילדים. כשחושבים על זה, הילדים שלנו יכולים להיפגע באין ספור צורות ודרכים גם בתוך הבית עצמו. התאונה יכולה להיגרם מדלתות או חלונות, מנפילת חפצים, מהחלקה באמבטיה או במדרגות הבית, מהיחשפות לחומרים מסוכנים, מחשמל ומאין ספור מקורות סכנה אחרים. אמנם בסך הכל, הבית שלנו הוא באמת בטוח, אבל לצערנו מספיקה פעם אחת כדי לגרום לנזק משמעותי. בדיוק מהסיבה הזאת אתם בוודאי רוצים ליצור בית כמה שיותר בטוח לילדכם.

להתמקד בפתרונות

כך למשל, בוודאי ראיתם את ילדכם מטפסים לא פעם ולא פעמיים על מדפי ארון הבגדים, או על ספריית הספרים בניסיון לקחת חפץ מסויים שאינם מגיעים לגובה בו הוא מונח. טיפוס כזה יכול להסתיים בקריסת כל המדפים על הילד, או חס וחלילה בהתהפכות הספרייה לחלוטין. הסכנות הן רבות והן יכולות להתרחש בכל חדר מחדרי הבית, אך במקום להתמקד בסכנות, כדאי להתמקד בדרכים ובאפשרויות העומדות בפניכם כדי להתמודד איתן, ולשמחתנו יש לא מעט דרכים כאלה.

שלל אמצעים ואפשרויות

כך למשל, תוכלו להתקין מחסן מעוצב לפני גרם המדרגות, למניעת גישה לפעוטות, תוכלו להניח שטיחון גומי נגד החלקה באמבטיה, להתקין אביזרי בטיחות לסגירה מבוקרת של דלתות הבית, ולקנות ארונות אחסון ברי נעילה בהם תוכלו לאחסן חומרים מסוכנים ותרופות. זו היא כמובן רק רשימה קצרצרה של האמצעים, וכדי להתרשם מכל האמצעים הזמינים עבורכם, תוכלו להיכנס כבר עכשיו לאתר בית.נט העוסק בעיצוב הבית, ורואה בבטיחות הילדים חלק בלתי נפרד מעניין העיצוב.

פתרונות שלא ידעתם על קיומם

באתר תוכלו להיחשף גם לפתרונות שלא ידעתם על קיומם, וגם אולי לשמוע על סכנות שכלל לא חשבתם עליהן, ושכעת גם יש לכם את הכלים והאמצעים להתמודד איתן. תוכלו לצפות בסרטוני וידאו המדגימים את אופן התקנתם של האמצעים השונים, ואת רמת היעילות שלהם. כמו כן, תוכלו לאתר חפצים המשלבים עיצוב ובטיחות, כך שתוכלו להפיק תועלת כפולה מהיישום שלהם בבית. כל אלה מחכים לכם עכשיו בעיתון ריהוט ועיצוב הבית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט