עומדים בפני האתגר הגדול לעצב את חדרי הילדים בבית? זה הזמן ליהנות ממספר טיפים ועצות שיסייעו גם לכם להתמודד עם האתגר. בשורות הבאות תמצאו מספר דברים שחשוב שתדעו על עיצוב חדרי ילדים ונוער.

• עיצוב חדרי ילדים ונוער חייב להתחיל מהגדרת ייעוד החדר, כלומר, מתן מענה פונקציונאלי לשאלות הבאות: האם החדר מיועד לבן או בת? מהו מספר הילדים שיחלקו את החדר? האם החדר מיועד לצרכי משחק, הכנת שיעורים וביצוע מטלות לימודיות, לינה? מהם אמצעי האחסון שיהיו בחדר?
• חדרי ילדים ונוער חייבים להיות מוארים הן באמצעות תאורה טבעית והן באמצעות תאורה מלאכותית. ברוב המקרים מומלץ לעשות שימוש במנורות שולחן או מנורות לילה מתכווננות. מנורות מסוג זה יאפשרו לכם לכוון את התאורה הרצויה לילדיכם בכל רגע נתון. כמו כן, הימנעו מהצבת פלורוסנטים בחדרי ילדים ונוער.
• בכל הקשור לבחירת הריהוט לחדרי ילדים ונוער מומלץ לבצע רכישה של פריטי ריהוט אשר ישרתו את ילדיכם מספר שנים קדימה. במקרים בהם אתם מעצבים חדרי נוער, הפקידו לשתף את הנער המתבגר בנוגע להליך העיצוב והתכנון.
• בכל הנוגע לצביעת קירות החדר מומלץ לבחור את צבע החדר בהתאם לסוג הריהוט הנמצא בחדר וצבעיו. הימנעו מצבעוניות יתר גם במקרים בהם מדובר בחדרי ילדים בני 3 עד 6. חשוב לזכור- בחדרי ילדים מתחת לגיל 6 מומלץ לצבוע את קירות החדר בצבעים רחיצים וזאת עם מנת להקל עליכם את ההתמודדות עם ניקיון “יצירות האמנות” של ילדיכם על קירות החדר.
• אבזור חדרי ילדים ונוער חייב להתבצע בהתאם לתשובות אותן סיפקתם לעצמכם בתחילת הליך התכנון (ראו למעלה). האבזור המודרני לחדרי ילדים ונוער מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות אחסון שימושיים ההופכים גם לשולחן כתיבה, גם לכוננית טלוויזיה וכדומה.
לסיכום, עיצוב חדרי ילדים ונוער חייב להתבצע על פי גודל החדר העומד לרשותכם ועל פי הצרכים הפונקציונאליים של ילדיכם. על מנת להעניק לילדכם את הסביבה הכי נעימה והכי בטוחה בעולם, השקיעו מחשבה, יצירתיות והמון אהבה ותשובת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט