מתכננים לצבוע את הבית בקרוב? זה הזמן להיערך בהתאם למשימה, ולהכיר מקרוב את הפעולות המקדימות לצביעת הבית או הדירה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר שלבים בדרך לצביעת הבית.

צביעת הבית –מהיכן מתחילים?

בין אם אתם מתכננים לצבוע את ביתכם בכוחות עצמכם, ובין אם אתם מתכננים לזמן לצורך כך בעלי מקצוע, השלב המקדים להליך הצביעה מהווה את השלב המשמעותי ביותר, וזאת בשל העובדה שבשלב זה אתם מקבלים החלטה בנוגע לבחירת הצבע ולצבעוניות החלל. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של צבעים וטקסטורות, וכמו כן, משירותי ייעוץ בכל הקשור לבחירת הצבע בהתאם לאווירה ולסגנון העיצוב אותו תרצו להשיג.

לאחר בחירת הצבע יש להכין את שטח הדירה לצביעה. הכנת הבית לצביעה כוללת בין היתר את ביצוע הפעולות הבאות:

• תיקון סדקים בקירות הבית
• בדיקת תשתיות החשמל, לרבות, הסרת כבלים הנמתחים לאורך הקיר המיועד לצביעה
• הסרת תמונות ופריטי נוי התלויים על הקירות, לרבות, הסרת מסמרים או ברגים ותיקון המקום באמצעות חומר מילוי (שפכטל)
• ניקוי החלל המיועד לצביעה מגרגרי אבק

צביעת הבית- כמה צבע צריך לקנות?

חישוב כמויות הצבע אותן יש לרכוש מתבצע על פי היקף השטח המיועד לצביעה. הדרך הכי טובה לחשב זאת היא באמצעות מדידה של גובה\רוחב הקירות המיועדים לצביעה, ולאחר מכן לחשב את שטח החלונות, הדלתות וארונות הקיר הנמצאים בשטח המיועד לצביעה.

בשלב הבא לאחר שיש בידכם את היקף השטח המדויק (הפחתת השטח הכולל עם מידות החלונות וכו), בדקו מהי כמות הליטרים של צבע הנדרשת לצביעת מטר רבוע אחד על פי כמות המטרים הרבועים שאתם עתידים לצבוע.

חשוב שתדעו- כל צבע נספג בצורה שונה ולכן מומלץ לרכוש בין 20% ל-30% של צבע מהכמות לה אתם זקוקים על פי החישוב המוצע לעיל.

לסיכום, צביעת הבית תורמת רבות לעיצוב החלל, וזאת במידה ואתם בוחרים בצורה מוקפדת את הצבע בו תעשו שימוש. כיום, תוכלו ליהנות ממניפת צבעים נרחבת יותר, וכמו כן, ממרקמים רבים וטקסטורות שונות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט