עיצוב פנים לבית ודירות הוא ללא ספק אחד הטרנדים הבולטים ביותר לחידוש מראה פני הדירה או הבית. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לעיצוב הבית במראה צעיר, שיאפשר לכם ליהנות מאווירת עיצוב מודרנית, דינמית וכיפית במיוחד.

  • הדפסים של צורות גיאומטריות ודוגמאות עיטור – אחד הטרדנים הבולטים ביותר בעיצוב הבית הצעיר והמודרני הינו שימוש בהדפסים של צורות גיאומטריות ודוגמאות עיטור החוזרות על עצמן. טרנד זה בא לידי ביטוי הן באמצעות הצבת טפטים (הם חזרו לאופנה) על גבי קירות הבית, הן באמצעות הדפסת ויטרינות זכוכית בחלל המטבח או חדרי האמבט, הן באמצעות תליית תמונות מחומרים שונים המכילים דוגמאות עיטור משוכפלות והן באמצעות הצבת שטיחים בגדלים שונים ובעלי אותן דוגמאות גיאומטריות החוזרות על עצמן.

  • מינימאליזם- אחד המאפיינים הבולטים ביותר על עיצוב הבית במראה הצעיר הוא: מינימאליזם, כלומר, מינימום הצבת פריטי ריהוט בתוך חללים מרווחים ומושקעים, כאשר מטרת הרעיון העיצובי היא לרווח את חלל הדירה או הבית. גישה זו מחייבת אתכם לבחור בקפידה את פריטי הריהוט אשר יאכלסו את החלל המרווח שלכם, וברוב המקרים מדובר בפריטי ריהוט חדישים, מודרניים ופונקציונאליים במיוחד, דבר המאפשר לכם ליהנות מצד אחד מפריט ריהוט מודרני ומצד שני מפתרון אחסון נסתר לעין.

  • מראות ענק- הצבת מראות ענק בחללי הבית השונים יעניקו לכם מראה מרווח וגדול יותר גם בדירות קטנות. הצבת מראות ענק משדרגת באופן טבעי את החלל, ומאפשרת לכם ליהנות ממראה עיצוב צעיר במיוחד.

  • גאדג’טים- השימוש בגאדג’טים הוא ללא ספק אחד ממאפייני הבית הצעיר. כיום, תוכלו ליהנות מאינספור פריטי ריהוט ונוי חדישים ומודרניים המשמשים מעין פריטי ריהוט חכמים לבית המודרני, דבר המאפיין את האווירה הצעירה והמדליקה אותה תרצו ליצור בשטח הדירה.

  • שימוש בצבעים עזים- כל פעולת עיצוב אותה אתם עומדים לקיים בתוך שטח הדירה או הבית, צריכה לעבור דרך שימוש בצבעים עזים אשר ימוקמו בפינות שונות בשטח הדירה, לדוגמא: צביעת קיר אחד בצבע עז במיוחד, הצבת וואזה ענקית בצבע חריג מהצבע השולט בחלל ועוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט