תור הזהב של הטפטים אמנם עבר חלף מן העולם, אך אם תבדקו היטב, תגלו שדווקא בבתים המעוצבים, בבתים היוקרתיים, נעשה שימוש נרחב בטפטים. טפט הוא כלי עיצוב ממדרגה ראשונה, הן בגלל המגוון העצום שהוא פותח בפנינו כדי להעניק אופי מסויים לחלל הבית, והן בגלל שטח הפנים הגדול שלו, והתפקיד המרכזי שהוא ממלא בעיצוב הבית. עולם הטפטים של היום, לא דומה כמעט בכלום למה שהיה פעם. כיום ישנם טפטים המגיעים במרקמים שונים ומיוחדים, באין ספור עיצובים וצבעים, ואפילו בהזמנה מותאמת אישית.

אין ספור אפשרויות עיצוב

באמצעות טפט תוכלו להפוך את קירות הסלון שלכם לחוויה מלאה של צבע, ועם שילוב נכון של תאורה תוכלו ליצור אפקטים עיצוביים יוצאי דופן שישפיעו באופן ברור ומשמעותי על האווירה בבית. כך למשל, ניתן להזמין מספר טפטים בצבעים שונים, ולכסות קירות שלמים, כל קיר בצבע שונה. תוכלו להזמין טפט בעל מרקם גס המדמה קיר אמיתי, ותוכלו להזמין טפט עם צביעה אמנותית. אם אתם מחפשים גם אלמנטים פונקציונליים, הרי שתוכלו למצוא טפט מתכתיים המאפשרים להצמיד אליהם מגנטים, מה שפותח בפניכם אין ספור אפשרויות עיצוב באמצעות רכיבים מגנטיים. תוכלו גם למצוא טפטים מבריקים או מט, וכאמור טפטים בהזמנה אישית עם דפוס שאתם בוחרים.

קטגוריה מקצועית שלמה באתר Design Post

כדי להכיר מחדש את עולם הטפטים, ולהתרשם מהאפשרויות שעומדות בפניכם בעזרת טפטים לעיצוב הבית, אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר Design Post. באתר תוכלו למצוא קטגוריה שלמה העוסקת בטפטים לעיצוב הבית. בקטגוריה זו תוכלו לצפות באין ספור תמונות של טפטים על סוגיהם השונים, בעיצובים ובצבעים שונים, וכן תוכלו לצפות בסרטוני וידאו הממחישים את אפשרויות השימוש בטפטים, ואת אופן ההרכבה שלהם. כמו כן, תוכלו לצפות בבתים שעוצבו באמצעות טפטים ויכולים לספק לכם השראה ורעיונות לגבי עיצוב הבית שלכם עצמכם. באמצעות המאמרים המקצועיים המופיעים באתר, תוכלו ללמוד על יתרונות הטפטים, על החוזק שלהם והעמידות שלהם בפני לחות ויובש, וכן ללמוד על כללי עיצוב בסיסיים וראשוניים בעבודה עם טפטים. כמו כן, תוכלו ליצור קשר עם אנשי מקצוע בתחום העיצוב באמצעות טפטים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט