חדרי ילדים מתאפיינים בין היתר בציוד הרב האמור להיות מאוכלס בתוכם, ציוד הכולל בין היתר: מערכת שינה, ארון בגדים, פינת עבודה או משחקים, וכמובן, את כל הצעצועים ומשחקי הילדות אותם הילד צבר במהלך שנותיו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר רעיונות אחסון מיוחדים המיועדים לחדרי ילדים, זה הזמן לצמצם במקום ולהעניק לילדיכם מרחב פעולה בטיחותי ומהנה בתוך חדרם.

אדניות תלייה- רעיון מקסים ומיוחד לאחסון צעצועים, בובות, ספרים ועוד. אדניות התליה יכולות להיות עשויות מעץ או ברזל, והן ניתנות לתלייה קלה ונוחה בגובה המרבי של הילד, כך שהוא פשוט יכול להושיט יד ולקחת כל חפץ או פריט הממוקם בתוך אדנית התלייה.

סט כיסים לחומרי יצירה- סט הכיסים הינו משטח ניילון עמיד במיוחד ומרובה בכיסים. בכל אחד מהכיסים תוכלו להניח חומרי יצירה כאלו ואחרים ואף להניח בתוכם תמונות, כרטיסיות משחק, ספרים קטנים וכדומה. את סט הכיסים מומלץ לתלות מאחורי דלת החדר.

שרוולי רשת- שרוול הרשת הינו שרוול ארוך הניתן לתלייה בגובה, או לחילופין, להנחה על רצפת החדר. בתוך השרוול מספר חללים פתוחים המיועדים להכנסה והוצאה של פריטי האחסון הנמצאים בו.

ספסל ישיבה דקורטיבי המהווה גם פריט אחסון- ספסל הישיבה מותאם לישיבה של ילד או שניים, והוא עשוי ברוב המקרים מעץ איכותי בצביעה דקורטיבית וצבעונית. היתרון המשמעותי של ספסל הישיבה נמצא בעובדה שהוא הופך למעין שידה בכל רגע שתבחרו להרים את בסיס הישיבה.

עגלה מעוצבת לנשיאת ספרים- רעיון מקורי ומדליק המאפשר לכם ליהנות גם ממוצר דקורטיבי לחדרי ילדים וגם מפריט אחסון. העגלה הינה משטח המורכב על 4 גלגלים הנמצאים במצב בלימה. על גבי המשטח ניתן למקם ספרים בצורה עומדת ולקשור את כל החבילה באמצעות חבלים היוצאים מגוף המשטח.

בנוסף לכל אלו, תוכלו למצוא מגוון נרחב של פריטי ריהוט רב תכליתיים המשמשים גם כפריט ריהוט המיועד לחדרי ילדים וגם כמקום אחסון לכל חפץ או פריט. זה הזמן להכיר את היצע פתרונות האחסון לחדרי הילדים ולפנות מקום למשחקים החשובים באמת בתוך חלל החדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט