בשנים האחרונות ניתן לראות ביקוש הולך וגדל לאמבטיונים בחדר הרחצה מאחר והם תורמים רבות לעיצוב ולמראה יוקרתי ומאפשרים לחסוך מקום מכיוון שאין צורך להתקין מקלחון נוסף אלא הופכים את האמבטיה הקיימת לאמבטיון. כאשר בוחרים אמבטיון לחדר רחצה בו משתמשים הילדים חשוב להקפיד על מספר כללים ויש לציין כי אמבטיון נחשב לבטיחותי יותר ממקלחון או מאמבטיה כי סכנת הנפילה נמוכה יותר והאמבטיון מונע את פיזור המים החוצה מהאמבטיה ולכן נמנעים מהחלקות בחדר הרחצה. כדאי לדעת כי יש מגוון רחב של פתרונות להתקנת אמבטיון בחדר הרחצה וכאשר בוחרים אמבטיון לילדים כדאי לקבל ייעוץ כדי לקבל את הפתרון המושלם מבחינת בטיחות, פונקציונאליות, יופי, נוחות ועיצוב.

מקלחון ואמבטיה ביחד

ילדים אוהבים לשכשך באמבטיה ולשהות בה זמן רב עם צעצועים ומשחקים האהובים עליכם וכמובן הכיף הגדול ביותר שלהם הוא להשתולל באמבטיה ולהתיז מים לכל עבר. התקנת אמבטיון מאפשרת להורים המודרגים לשמור על ביטחונם של הילדים ולוודא כי אם הם עומדים באמבטיה החלקה הם לא נופלים החוצה או מקבלים מכה חזקה מדופן האמבטיה. בנוסף, כל המים שהילדים מתיזים בזמן שהותם באמבטיה או בעת המקלחת אינם מרטיבים את אריחי הקרמיקה והרצפה מחוץ לאמבטיון ולכן שומרים על סביבה בטוחה ומונעים החלקות ופגיעות מיותרות. האמבטיון מאפשר להשתמש באמבטיה הן כמקלחון והן כאמבטיה אך חשוב להקפיד על אמבטיון איכותי עם דלתות עמידות מזכוכית או פלסטיק קשיח וניתן לבחור אמבטיון עם דלת אחת או שתיים וחזית קבועה יחידה או כפולה. כדי למנוע נפילה החוצה יש לוודא כי האמבטיון מתאים לילדים ויש לו מנגנון סגירה בטוח כך שאם הילד נשען על הדלת היא לא נפתחת ובטח שלא נשברת.

איכות חומרי גלם

בבחירת אמבטיון לילדים יש להקפיד על איכות גבוהה ועמידות לאורך זמן. ניתן לבחור לאמבטיון דלתות זכוכית עבות וחזקות כאשר את החלק הקבוע יש להתקין היטב לקיר וניתן לבחור דלתות עמידות מפלסטיק. חברת פלג מקלחונים מציעה דגמי אמבטיון המיועדים לילדים ומומלץ להגיע לאולם התצוגה על מנת להתרשם מהאיכות הגבוהה ולמצוא פתרון מושלם המשלב בין בטיחות, עיצוב, פונקציונאליות ויופי.

סגירת תפריט