סגנון הבנייה המודרני שם דגש מיוחד על אורח חיים איכותי ונוח לבני הבית. אחד המאפיינים של סגנון הבנייה המודרני הוא שילוב של חדרי אמבטיה שונים בבית לכל צורך. חדר אמבטיה שמיועד לשימוש הילדים יהיו מעוצב בהתאם לאורח החיים שלהם ולפי הנוחות שלהם ואילו חדר אמבטיה ביחידת ההורים יהיה פונקציונאלי וקטן בהתאם לשטח המוקדש לו. עיצוב של חדרי אמבטיה תלוי במידה רבה במקום ובשטח המוקדש לאמבטיה או למקלחון ובעוד אמבטיה או ג’קוזי מצריכים מקום רב, מקלחונים יכולים לחסוך מקום רב ולאפשר עיצוב מינימליסטי ומודרני של חדר רחצה פונקציונאלי ונעים.

איך מקלחונים יכולים להשפיע על עיצוב חדר הרחצה?

חדר הרחצה של היום הוא לא רק מקום להתרחץ בו לכמה דקות אלא הוא אחד החדרים האינטימיים שמהווים מקום להירגע וליהנות מכמה דקות של פינוק. הודות לצורך של חדר הרחצה להיות מפנק ואיכותי, עיצוב חדר רחצה באופן שיהיה גם פונקציונאלי וגם מפנק הוא חשוב מאוד. חדר רחצה באופן טבעי צריך להיות שטח קטן ולכן שילוב של מקלחונים חכמים המעוצבים בצורה המתאימים למבנה של חדר הרחצה יכול לסייע לחסוך במקו מבלי להתפשר על איכות המקלחון והפינוק שהוא מעניק בכל רחצה.
סוגי מקלחונים
הודות לצורך לעצב חדרי רחצה בצורה חכמה ואיכותית, שילוב של סוגי המקלחונים הנכונים למבנה חדר הרחצה הוא השלב הראשון להצלחה. אחד מסוגי המקלחונים הנפוץ ביותר הוא המקלחונים הזוויתיים. מדובר במקלחונים פינתיים שמתאימים לפינה של הקיר ונצמדים לפינה של הקיר. מקלחונים זוויתיים הם מקלחונים התופסים מעט מקום ומשתלבים באופן טבעי בחדר הרחצה. סוג נוסף של מקלחונים הוא המקלחונים המעוגלים שמתאימים לעיצוב מיוחד של חדר רחצה בו נושא המקום הוא לא משמעותי. מקלחונים מעוגלים יכולים להיות ממוקמים באמצע חדר הרחצה ולמעשה להיות האלמנט הבולט ביותר בחדר הרחצה כולו.
מקלחונים מפנקים
אין ספק שאחד התפקידים החשובים ביותר של מקלחונים הוא להעניק חוויית רחיצה מפנקת. למרות שבניגוד לאמבטיות וג’קוזי לא ניתן לשהות במקלחונים זמן רב, המקלחונים החכמים כוללים ברזי זרמים הממוקמים לאורך כל המקלחון המעניקים מסג’ מפנק אשר יחד עם הברז הראשי מספקים את חוויית הרחיצה האיכותית ביותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט