להפוך את הבית שלנו לבית חלומות זו לא משימה קשה במיוחד, אך בטח ובטח שזו לא משימה קלה. עלינו להעניק לבית מראה ייחודי, מראה מעוצב, כמובן שאנו יכולים לעשות זאת בעזרת ריהוט יוקרתי, אך על מנת לשמור על מראהו של הבית לאורך שנים, עלינו להקפיד על שמירת הריהוט. איך נוכל לעצב את הבית בסגנון יוקרתי ולשמור על ריהוט היוקרה, כל זה ועוד בטיפים המופיעים לפניכם.

הריהוט הוא שקובע

כאשר אנו בוחרים להעניק לבית שלנו מראה יוקרתי, מראה מודרני, אלגנטי או כפרי, אנו בדרך כלל נבחר את הריהוט המתאים ביותר לבית, אותו ריהוט שיביע אמירה מסוימת, אותם פרטי ריהוט שיעניקו את האווירה של החום הכפרי או האווירה המינימליסטית של סגנון ההייטק. אך בכדי ליהנות מבית מעוצב לשנים רבות ובכדי שנוכל לחסוך בכסף ולא לקנות כל פעם ריהוט חדש , יהיה עלינו להשקיע מעט בשימור הריהוט הקיים.

נכון שהמילה להשקיע נשמעת קצת מטרידה, אך כאשר אנו מדברים על השקעה, אנו מדברים על “טיפוח” הרהיט בחומרים הנכונים, על ניקיון ובחלק מהמקרים גם מריחה של רהיטים בחומרים אשר יעזרו להם להחזיק שנים רבות, אנו לא צריכים לראות זאת כמשימה מיותרת אלא כשמירה על הקיים, בדיוק כמו שנכבס בגד או נשטוף את הרצפה.

איך לשמור על היוקרה

אחד הצבעים שנחשבים ליוקרתיים ביותר, הוא הצבע הלבן, אנו יכולים לראות חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל ופינות ישיבה, בהם הצבע הלבן הוא אכן הצבע השולט, אך אין מנוס על ריהוט לבן אנו יכולים לראות את הלכלוך יותר ממה שנראה על ריהוט בצבעים כהים יותר, כנ”ל גם לגבי האבק.

אז איך נשמור על הריהוט הלבן והיוקרתי שלנו מפני, האבק והכתמים, התשובה היא פשוטה מאוד, כאשר אנו בוחרים בריהוט יוקרה, כמו פינות ישיבה למשל, החומרים מהם עשויים הרהיטים מלכתחילה דוחי כתמים. אך במידה והתלכלכה לנו הספה, אין סיבה להיכנס להיסטריה ולהברישה עם מסיר כתמים, שכן אתם עלולים לפגוע באופן בלתי הפיך בספה.

בדיקת החומרים
לפני שאנו רצים עם קילו סבון ומסיר כתמים לעבר הספה, תחילה נבדוק מאחור במקום מוסתר ברהיט, במקום שאכן לא רואים אותו, כי אכן החומר אינו פוגע בספה בכל צורה שהיא, רק לאחר מכן נוכל לנקות את הרהיט כמתוכנן.

סלון מעור
עור מצד אחד יכול להיות גולת הכותרת של הבית, אחרי הכל הוא קל מאוד לניקוי וטיפוח, אפשר להעביר מטלית לחה אשר עושה ללא ספק את העבודה, אך גם בסלוני עור, עלינו להקפיד על תחזוקה נכונה, אחת לכמה חודשיים, עלינו למרוח חומר מיוחד שיעזור לנו לשמור על העור ולמנוע שחיקה וקרעים. גם כאן לפני שאנו מורחים את כל הרהיט ועושים לו “עיסוי” גורף עדיף שנבדוק את עמידות הרהיט לאותו החומר במקום מוסתר.

רוצים להחליף את הריהוט, מעוניינים לעצב את הבית מחדש, לא יודעים כיצד להפוך את הבית למודרני, ואיך רהיטי יוקרה יכולים לשדרג לכם את הבית, או בכלל איך נהפוך את הבית שלנו למקור השראה.
בואו לגלוש באתר ותתמחו בכל פינות הבית ותכונותיהן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט