אריחים לחלל המטבח וחדר האמבט הם ללא ספק אמצעי עיצוב עשיר ומגוון המעניק יוקרה ואלגנטיות לכל חלל בו הם מוצבים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של אריחים למטבח ולאמבטיה, הן ברמת החומר ממנו הם מיוצרים, הן ברמת הדגם המופיע על גבי האריח, הן ברמת צורתם והן ברמת צבעם של האריחים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם סוגים נפוצים וטרנדיים של אריחים המיועדים לעיטור חלל המטבח וחדרי האמבט בבית המודרני.

מספר מילים על אריחים…

אריחי החיפוי נחשבו מאז ומעולם לאמצעי עיטור ועיצוב ייחודי. בזמנים עברו ניתן היה למצוא חיפוי אריחים בבתיהם של אנשי המלוכה והאצולה, אך בעידן המודרני, ניתן להיחשף לחיפוי אריחים בכל בית שני בו תבקרו. ברוב המקרים, חיפוי אריחים מצוי בחדרי האמבט או בחלל המטבח, וזאת בשל העובדה שהוא משלים את המראה המעודן והאותנטי הנלווה לחללים אלו בתוך שטח הדירה.

בין יתר סוגי האריחים הנפוצים ביותר תמצאו את:

אריחי בטון

אריחי הבטון מגיעים במגוון נרחב של גדלים וצבעים, והייחודיות שלהם בא לידי ביטוי  במראה הקלאסי והאופנתי אותו הם מעניקים. אריחים אלו משדרים עוצמה בשל החומר ממנו הם עשויים.

אריחי קרמיקה

אריחי הקרמיקה מגיעים במגוון נרחב של דוגמאות עיטור, גדלים וצבעים, והם עמידים בפני תנאי חום וקור, דבר ההופך את אריחי הקרמיקה לאחר החיפויים הנפוצים ביותר בחדרי האמבט ובחללי המטבחים השונים. כיום, אריחי הקרמיקה המיועדים לצרכי חיפוי מטבחים וחדרי אמבט מיוצרים בחומרים העמידים לחומרי ניקוי חזקים במיוחד.

עיצוב חדר אמבטיה

אריחי פסיפס

אריחים אלו מתאפיינים בעיטורים אותנטיים במיוחד, והם מתאפיינים בצבעים עזים, דוגמאות עיטור בהשראת המזרח הרחוק ובעמידות לאורך שנים. אריחי הפסיפס מגיעים בכל גודל אפשרי, דבר המאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של סגנונות עיצוב ומשחקי פסיפס על גבי קירות האמבט או חלל המטבח.

לסיכום, כיום תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של אריחים המיועדים לחיפוי קירות המבטח או האמבט, כל שנותר לכם לעשות הוא לדמיין את השלמות העיצובית אליה אתם שואפים להגיע, לרכוש את אריחי החיפוי ההולמים ביותר את הדמיון העיצובי שלכם, ולעצב לעמכם יופי של מקום…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט