עומדים לחדש את מראה חלל המטבח? בונים את בית חלומותיכם ורוצים להיחשף לטרנדים החדשים ביותר בעיצוב מטבחים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו לקרוא על כל הטרנדים הכי חדישים בענף עיצוב המטבחים.

הצבת איים בחלל המטבח

את שולחן האוכל המסורתי בתוך חלל המטבח החליף בשנים האחרונות ה-“אי”, המשמש גם כשולחן עבודה פונקציונאלי וגם כשולחן אוכל לדיירי הבית. ברוב המקרים מדובר בשולחן אוכל מרובע המגיע בגדלים שונים, ומסביבו מוצבים כיסאות בר מעוצבים.

בחלק מה-“איים”, משטח העבודה על גבי השולחן הינו משטח שיש ובחלק מהקרים מדובר בפלטת עץ בצבעים תואמים או בצבעים ניגודיים לצבע השולט בחלל.

ויטרינות זכוכית במקום דלתות ארון

את דלתות ארונות המטבח החליפו בשנים האחרונות ויטרינות זכוכית מעוטרות ומולבנות. ויטרינות הזכוכית מעניקים מראה נקי לחלל המטבח, ומאפשרים לכם ליהנות ממראה מטבח מודרני ומושקע. את ידיות העץ או המתכת אשר היו מחוברים לדלתות הארונות החליפו פסי מתכת המחוברים באופן אינטגראלי לויטרינות הזכוכית לכל רוחבן או אורכן.

חיפוי פסיפס ואריחים

טרנד נוסף בעיצוב המטבחים בימינו הינו חיפוי חלק מקירות המטבח באמצעות אריחי פסיפס או קרמיקה מעוטרת. חיפוי זה מעניק את המראה החמים אשר קצת נעלם בשל היעלמות ארונות העץ מתוך חלל המטבח.

משחקי אור וצל

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעיצוב המטבחים המודרניים הינו שילוב של מספר גופי תאורה מעל ה-“אי” המוצב במרכז החלל. כמו כן, תוכלו למצוא גופי תאורה הממוקמים בתוך ארונות המטבח, כאשר תאורתם מקרינה על גבי ויטרינות הזכוכית, דבר המוסיף המון יוקרה לחלל המטבח.

בנוסף, תוכלו למצוא וילונות הצללה המיועדים לכיסוי חלונות גדולים ומוארים במיוחד המופיעים בלא מעט מטבחים מודרניים.

בנוסף לכל אלו, תוכלו למצוא מגוון עצום פריטי נוי וג’אדטים ייחודיים לסביבת המטבח המודרני. במידה ואתם מעצבים מטבח נקי בסגנון “הייטקיסטי”, הקפידו על שילוב של פריטי נוי מעץ מלא על מנת “לשבור” את אווירת העיצוב הנקייה שלעיתים נראית כמנוכרת.

לסיכום, כיום תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של טרנדים המיועדים לעיצוב מטבחים מודרניים וחדשניים, הפקידו להכיר את כל הטרנדים הבולטים ובחרו את אלו התואמים לסגנון העיצובי האישי של כל אחד ואחת מכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט