משפצים? בונים? מתכננים להקים מטבח מודרני שיהלום את העיצוב הכללי של הבית החדש או המשופץ? זה הזמן להכיר את המאפיינים השונים של המטבח המודרני. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר מאפיינים של המטבח המודרני, המושקע והמרהיב.

זה לא מטבח כפרי…זה מטבח מודרני!

תשכחו מכל מה שסיפרו לכם על מטבחים כפריים המורכבים מעץ מלא או מולבן, ובואו להכיר את המטבח המודרני, המתאפיין באווירת “הייטק” חדשנית ומרגשת. המבטח המודרני מורכב ברוב המקרים מצבעים חדים המבוססים על גווני האפור, השחור, הלבן, המתכת, התכלת ואף צבעים עזים כגון: אדום, כתום ועוד.

במרכז המטבח המודרני מוצב “אי” המשמש גם כשולחן עבודה לחובבי הבישול שביניכם וגם כמערכת ישיבה פונקציונאלית במרכז החלל. ה-“אי” במטבח המודרני מגיע בגבהים שונים, וברוב המקרים מדובר בגובה של 90 ס”מ, דבר המחייב אתכם לרכוש גם כיסאות בר גבוהים ומרשימים.

מאפיין נוסף של המטבח המודרני נמצא בידיות הארונות. ידיות אלו הן ברוב המקרים ידיות מתכת מעוטרות, או לחילופין, ידיות כסופות הנמצאות לרוחב כל הדלת או המגירה.

הדפסים וטרנדים נוספים

המטבח המודרני המבוסס על קווים נקיים, משלב בתוכו לא מעט טרנדים ופתרונות אחסון ועיצוב פונקציונאליים. בין יתר הטרנדים המובילים תמצאו: חיפוי זכוכית לחלק מארונות המטבח. חיפוי הזכוכית מגיעים במגוון נרחב של דוגמאות, דבר המאפשר לכם ליהנות מעיצובים ועיטורים מרשימים כחלק אינטגראלי מעיצוב המטבח. למשקיענים שביניכם, ניתן להדפיס כל תמונה או דוגמת עיטור המוצאת חן בעיניכם.

טרנד נוסף נמצא בהתקנת גופי תאורה לא סטנדרטיים. גופי תאורה אלו משתלבים בתוך ארונות המבטח, והם נדלקים בכל פעם שתחליטו לפתוח את דלת הארון. בנוסף, תוכלו ליהנות מגופי תאורה תלויים המעניקים אווירה חמימה ונעימה המשלימה את המראה היוקרתי והחדשני של המבטח המודרני.
בנוסף לכל אלו, תוכלו לשלב בתוך המטבח המודרני פריטי נוי ועיצוב המותאמים לאווירה הייטקיסטית הנוצרת בחלל המטבח, לרבות, הצבת מסכי פלזמה בחלל המטבח.

לסיכום, המטבח המודרני אומנם איננו משדר את החמימות המצויה במטבחי העץ או במטבחים הכפריים, אך הוא בהחלט מעניק לכם פתרון דקורטיבי, עדכני ומרשים לעיצוב חלל המטבח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט