עומדים להקים חדר ארונות בסמוך לחדר השינה? רוצים ליהנות ממראה חדר ארונות כמו בסרטים? זה הזמן להכיר מספר שיטות אשר יאפשרו לכם גם ליהנות מחדר ארונות מודרני, מושקע ומרשים וגם ליהנות מחיסכון בכיס במהלך בניית חדר הארונות.

תכנון חדר ארונות מחייב אתכם בראש ובראשונה לתכנן את “ניצול” השטח העומד לרשותכם. על מנת להפוך את חדר הארונות גם לפונקציונאלי וגם למעוצב ונוח לשימוש, מומלץ לחשב מראש את השטח לו אתם זקוקים, קחו בחשבון את כל מרכיבי הארון, לרבות, מספר מדפי התלייה, מספר המדפים, מספר המגירות והגודל לו אתם זקוקים על מנת לשלוף מחדר הארונות את הבגד ההולם אתכם. כמו כן, מומלץ לחשב את המקום הנדרש לכם לצרכי הפשטה והלבשה בתוך חלל חדר הארונות.

עם סיום המדידות זה הזמן להרכיב באופן עצמאי את חדר הארונות המרשים שלכם. כיום תוכלו למצוא מגוון נרחב של בתי מלאכה המתמחים בייצור חדרי ארונות בהתאמה אישית. בנוסף, תוכלו לרכוש חדר ארונות “בילד אין” המורכב על פי המידות והשטח העומד לרשותכם.

פנים הארונות
את חלל פנים הארונות מומלץ להקדיש לארגוניות קטנות המיועדות לאקססוריז, תכשיטים, כובעים, חגורות, צעיפים וכדומה. חלוקה מתוכננת היטב תאפשר לכם גם לחסוך במקום וגם לחסוך באופן ישיר מעלויות ההקמה של חדר הארונות.

ארגונית לנעליים
חדר הארונות שלכם לא חייב לכלול ארון נעליים התופס מקום רב, כיום, ישנם לא מעט ארגוניות לנעליים המיוצרות מבד איכותי, דבר המקנה גם “שיק” ייחודי לארון הבגדים וגם מאפשר לכם ליהנות ממקומות אחסון רבים לזוגות הנעליים שלכם.

חדר ארונות- מראת דופן

במידה וחדר הארונות שלכם איננו מאפשר לכם מרחב תנועה גדול, וותרו על מראה הניצבת על גבי מתקן מבודד, והתקינו את מראת הארון על גבי דופן אחד הדלתות המרכזיות של הארון.

כיום, עומדים לרשותכם היצע נרחב של ארונות לבניית חדרי ארונות כמו בסרטים, בין יתר הדגמים תמצאו ארונות הזזה המיוצרים מויטרינות הזזה מזכוכית, ארונות דלת מעץ מלא ועוד. זה הזמן לחיות כמו בחלום ולארגן גם לעצמכם חדר ארונות שכיף להתלבש בו!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט