משפצים? בונים? זה הזמן להכיר את כל הטרנדים הכי מבוקשים בענף דלתות הכניסה לבית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה לבית, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם להתאים את אופי דלת הכניסה לאופיו של עיצוב פנים הדירה.

צביעת הבית- כמה צבע צריך לקנות?

דלתות כניסה מעוצבות
דלתות הכניסה המעוצבות הפכו בשנים האחרונות לבחירה המועדפת על בעלי בתים רבים המשפצים או בונים את בתיהם. דלת כניסה מעוצבת הינה דלת המיוצרת מחומרי גלם שונים ומגוונים, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם לבחור את אופי העיצוב הייחודי של הדלת, לרבות, צורת הדלת, גודלה ומרכיביה השונים. דלתות הכניסה המעוצבות מיוצרות כיום בטכניקת גימור אשר נועדה לשמור ולהגן על הדלת מפני פגעי הזמן ומזג האוויר, לרבות, שינויי צבע, קורוזיה, קילופים ועוד.
דלתות אלומיניום
טרנד נוסף המשתייך לדלתות הכניסה המעוצבות הן דלתות הכניסה מאלומיניום המתאפיינות בקווי עיצוב אלגנטיים ומרשימים. כמו כן, דלתות כניסה המיוצרות מאלומיניום משלבות מגוון נרחב של חומרים שונים, לרבות, זכוכית, עץ וברזל, דבר המוסיף לערך העיצובי של דלת הכניסה.
דלתות מעץ מלא
דלתות כניסה מעץ מלא היוו מאז ומעולם אלמנט עיצוב יוקרתי המשדר גם עוצמה וביטחון וגם אלגנטיות קלאסית בעת ובעונה אחת. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של דלתות כניסה מעץ מלא המשלבות בתוכן אלמנטים עיצוביים מחומרים שונים.
דלתות פלדה
דלתות הפלדה נחשבות לדלתות הכניסה הנפוצות ביותר בישראל וזאת בעיקר בשל תחושת הביטחון אותה מקנה דלת הפלדה לדיירי הבית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של דלתות כניסה מעוצבות המיוצרות מפלדה. כמו כל דלת אחרת, גם דלתות הפלדה מיוצרות כיום במגוון צבעים וסגנונות עיצוב.
פותחים דלת לבית מסוגנן יותר
אין זה משנה מהו סוג החומר בו אתם בוחרים לייצור דלת הכניסה לביתכם, כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של סגנונות עיצוב הבאות לידי ביטוי הן בגודל הדלת, הן בצורתה והן בצבעיה. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיצג מגוון של מנגנוני בטיחות מודרניים ומתקדמים, המאפשרים לכם ליהנות מביטחון מלא לצד שלמות עיצובית כבר בכניסה לבית חלומותיכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט