בניגוד לצביעת כל מיני חדרים ברחבי הבית (סלון, מטבח, מסדרון או חדר שינה) צביעת חדרי ילדים עשויה להיות משימה נעימה וכייפית, בעיקר מפני שכאן זה המקום שבו ניתן לחרוג מהצבעים המונוטוניים הרגילים, כאן אפשר לשלב צבעים חזקים וילדותיים יותר, להוסיף ציור של דמות אהובה או לשוות לחדר מראה מושלם של פנטזיה צבעונית – אבירים, נסיכות, דמויות מוכרות או אפילו רק סממנים שילדים אוהבים – מכוניות, דמויות משעשעות, רכבת, חיות ועוד.

כאשר צובעים חדר הילדים אפשר להיענות לכל המשאלות הכמוסות והפנטזיות, גם של הילדים וגם של ההורים. זה המקום לצבוע את הקירות בכל צבע שרוצים, ויהיו אלה בדרך כלל צבעים שלא יקבלו במה בשום חדר אחר בבית – צבעים פסטליים אביביים – ורוד, ירוק, צהוב וכתום. את הצביעה ניתן לשלב עם מדבקות קיר המתאימות לילדים או עם טפטים ובורדרים שונים שגם הם יהיו בעלי אותם סממנים ילדותיים, צבעוניים ומעניינים.

מיטה ואחסון

האם ניתן לבצע לבד צביעת חדרי ילדים?

בהחלט כן. מי שלא חושש מלאכת הצביעה יכול אפילו לראות בכך הזדמנות להכנסת צבע ועניין לחדר, אך עליו כמובן לדעת באיזה סוג של ציוד עליו להצטייד מבעוד מועד. יחד עם זאת, מי שחש שעבודה שכזאת עלולה להיות קשה או מסובכת לו יותר מדי, יכול לפנות אל צבעי מקצועי שיגיע בעצמו ותמורת תשלום יבצע את הצביעה. צבעי שכזה גם יוכל להגיע מבעוד מועד, לבדוק את סוג הקירות בחדר על מנת להחליט איזה סוג של צבע מתאים, האם הצביעה כוללת את התקרה והאם דרושים תיקונים כלשהם בקיר עצמו בטרם התחלת הצביעה.

אנשים רבים שביצעו בעבר צביעת חדרי ילדים מעידים שמדובר בעבודה נעימה וכיפית, גם אם הם פחות מתחברים לעבודות שכאלה ברחבי הבית. הם טוענים שהצביעה, על כל השלבים שבדרך, החזירה אותם אחורה אל תקופת הילדות שלהם ופתאום הם הרגישו שוב כילדים קטנים בעצמם. בחירת צבע פסטלי ונעים לעין, בחירת העיצוב והתהוותן של הדמויות האהובות על הקירות –יש בהם כדי להוציא מכל אחד את הילד שבו.

סגירת תפריט