פסח הוא אחד החגים היפים ביותר בלוח השנה היהודי. הוא מסמל פריחה והתחדשות, והוא חג שמקבץ אליו את בני המשפחה וחברים, לאכול יחדיו וליהנות ביחד. פסח הוא גם חגם של העובדים שיוצאים בו לחופשה קצרה או ארוכה בהתאם למקום העבודה, אבל הוא חגם של העובדים גם כי ברוב מקומות העבודה נותנים מתנות לפסח. אז אילו מתנות אפשר לתת לעובדים ולמה בכלל לתת מתנות לעובדים? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הקשר בין עובד מרוצה לאפקטיביות שלו בעבודה.

מטבח מודרני

כולם מרוויחים

מתנות לפסח לעסקים אלו מתנות שניתנות על ידי המעסיקים או על ידי וועד העובדים, אבל כולם מרוויחים מהם. העובדים, כי הם נהנים ממתנה עבורם, מתנה שהם יכולים לעשות בה שימוש ולהפיק ממנה את המירב. המנהלים, כי הם מקבלים עובדים מרוצים יותר. עובד שמקבל מתנות לפסח כמו גם לכל חג אחר הוא עובד שמרגיש שמשקיעים בו. הוא רוצה לתת יותר ורוצה להיות אפקטיבי יותר, וגם אם הוא לא מודע לזה הוא רוצה להחזיר למעסיק שלו. עובד מרוצה זה עובד פרודוקטיבי יותר, ומתנה לחג יכולה להיות בדיוק מה שצריך.

רעיונות למתנות

אם אתם מחפשים רעיונות של מתנות לפסח, הנה כמה. זה יכול להיות מארז כלשהוא של מאכלים, אלו יכולים להיות סט של תיק רחצה, יין טוב, מטקות, כיסא חוף מתקפל או כל דבר אחר שמתאים לבוא הקיץ. זה יכול להיות סט מתכונים, יכול להיות בונבוניירה או כל דבר אחר.

מתנות ממותגות

אם אתם כבר נותנים מתנות לפסח לעובדים שלכם, תנו להם מתנות ממותגות. למה? כי ככה גם העסק שלכם ירוויח. העובדים יהיו מרוצים והעסק ישווק בעוד אמצעי. מיתוג זה אומר הטמעת לוגו או כל פרט אחר של העסק על המתנה.

סגירת תפריט