משפצים, בונים או מחדשים את ביתכם? זה הזמן להכניס המון תאורה טבעית לתוך חלל הבית, וליהנות גם ממראה עשיר וטבעי יותר וגם מחיסכון משתלם לאורך זמן בחשבונות החשמל. בשורות הבאות נמליץ לכם על מספר פעולות להכנסת יותר אור טבעי ורך לתוך חלל הבית…זה הזמן לפתוח חלון לאור היום הממתין לכל אחד ואחת מכם בחוץ…

חלונות במהלך בנייה חדשה

במידה ואתם בונים בימים אלו את ביתכם, זה הזמן להיוועץ עם אדריכל הפנים והקבלן המבצע בנוגע להגברת התאורה הטבעית בתוך חלל הבית. בין יתר השיטות הנפוצות העומדות לרשותכם כיום תמצאו:

• התקנת חלונות מוארכים היוצרים מזכוכית
• פתיחת מקורות אור נלווים לחלונות הסטנדרטיים או הלא סטנדרטיים בכל שטח הבית. פתחים אלו ניתן לייצר באמצעות אנשבי –אור המותקנים ברוב המקרים בבתים עם תקרה מוגבהת.
• פתיחת צוהר בגג הבית- התקנת צוהר בגג הבית מאפשר לכם ליהנות מאור טבעי הנחשף לאורך כל שעות אור היום.
• חלונות גלילה עם מספר מצבי תאורה –חלונות אלו מאפשרים לכם לשלוט בכמויות האור הטבעי המופץ בתוך חלל המגורים שלכם. חלונות אלו אידיאליים לחדרי שינה, חדרי עבודה וחדרי ילדים.
• יצירת חלונות מעוצבים ולא שגרתיים- יצירת מלבן אורכי בחלל מסוים של הבית יאפשר לכם לשבץ במקום זכוכית ויטרינה מעוטרת, באמצעותה תוכלו ליהנות גם מאלמנט עיצובי מרשים ודקורטיבי וגם מיצירת מקור אור טבעי נוסף בתוך חלל המגורים.

אור עולה בבוקר…

מזג האוויר הישראלי מאפשר לכם ליהנות משעות שמש מרובות במהלך חודשי הקיץ, ובחלק גדול מהימים גם בעונת החורף. עם כניסת השינוי בעדכון שעון הקיץ החדש- אנו יכולים ליהנות מאור יום גם בשעה 18:00 בערב במהלך חודש ספטמבר ואוקטובר, דבר שבניגוד לשנים אחרות, מאפשר לנו ליהנות מצריכה חסכונית יותר בחשבונות החשמל.

זה הזמן ליהנות ממשאב התאורה הכי ענק בעולם (מערכת השמש), וליהנות גם מאפשרויות עיצוב, גם מחיסכון מצטבר בחשבונות החשמל שלכם וגם מתאורה טבעית החושפת את כל העיצוב המוקפד והמרשים שלכם בתוך חלל הדירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט