נמאס לכם ממראה המטבח המיושן? רוצים לחדש ולשדרג את חלל המטבח אך אין ברשותכם את התקציב הנדרש להחלפת המטבח? זה הזמן להיחשף למספר עצות שיסייעו לכם לשדרג את המטבח בכמה צעדים פשוטים וחסכוניים.

החלפת חזיתות ארונות המטבח- שינוי קטן הבדל גדול

במידה וארונות המטבח שלכם ממוקמים על גבי שלד איכותי ויציב, מומלץ להחליף את חזיתות הארונות, לרבות, דלתות ומגירות. החלפה זו יכולה להתבצע במספר אופנים והיא מאפשרת לכם ליהנות משינוי קטן-גדול. בין יתר השיטות להחלפת חזיתות ארונות המטבח תמצאו:

• הדבקת פורמייקה מודרנית- כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פורמייקות המותאמות למטבחים המודרניים. הפורמייקות המודרניות מגיעות במגוון צבעים, ופעולת הדבקתן על גבי חזיתות הארון הינה פעולה פשוטה המתאפשרת גם בשיטת “עשה זאת בעצמך”.
• דרך נוספת לשינוי חזיתות ארונות המטבח היא החלפת הדלתות ומגירות המטבח. לצורך כך תדרשו למעורבותו של בעל מקצוע (נגר או מעצב פנים).
• החלפת ידיות- לעיתים השינוי המתבקש לשדרוג המטבח איננו דורש מכם להחליף את כל חזיתות הארון אלא את ידיות הארון בלבד. כיום, תוכלו למצוא היצע עצום של ידיות לדלתות ולמגירות, דבר המאפשר לכם לבצע שינוי פשוט עם הבדל גדול.

התקנת גופי תאורה ופריטי נוי בחלל המטבח

אפשרות נוספת לשדרוג המבטח בצעד פשוט ובטוח היא באמצעות התקנת גופי תאורה מודרניים בחלל המטבח. בנוסף לתאורה המרכזית בחלל המטבח, רכשו גופי תאורה הניתנים לתלייה ושלבו אותם בצורה הולמת בחלל החדר.

כמו כן, תוכלו לרכוש מספר פריטי נוי לתלייה המוסיפים רבות לעיצוב החלל. בחלק מהמקרים, פריטי הנוי כוללים בתוכם גם פתרונות אחסון, דבר המאפשר לכם ליהנות מ-“2 ציפורים במכה אחת”.

החלפת השיש

משטחי השיש בחלל המטבח מהווים את משטחי העבודה וברוב המקרים הם מתבלים עם השנים (גם במקרים בהם מדובר במשטחים יוקרתיים במיוחד. אומנם החלפת משטח השיש כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, אבל התאוצה אותו תקבלו משתלמת בהחלט לטווח הרחוק.

לסיכום, שדרוג המטבח איננו מחייב אתכם להוצאה כספית אדירה, באמצעות שינויים עיצוביים קלים תוכלו לייצר אווירה מחודשת ומרשימה יותר בחלל המטבח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט