כמעט בכל יום ניתן להיתקל במודעות אודות ארגון תצוגות מטבחים עבור הקהל הרחב. קהל היעד הוא בדרך כלל אנשים שמבצעים שיפוצים או מעוניינים להחליף את המטבח ובאמצעות תצוגות אלה הם יכולים לראות מה חדש בשוק, מה מוצע כיום, מהן הטכנולוגיות שאיתן עובדים ועוד. במקרים רבים הלקוחות הם אנשים ממוצעים שלא בהכרח מבינים לעומק את התחום של שיפוץ מטבחים ולכן עליהם לדעת דברים רבים מראש, כגון תצוגת מטבחים – על מה חשוב להסתכל ומה פחות חשוב בשלב של בירור פרטים ראשוניים.

לדוגמא, צריך לחשוב על האפשרויות העומדות בפני הלקוחות מבחינת חומרי הגלם. עץ מלא, מלמין, ציפוי פורמייקה ועוד. לכל אחד מהחומרים יש את היתרונות או החסרונות שלו וכדאי ללמוד אודותם מראש. כך גם הדבר לגבי צבעים. בנוסף לדברים חשובים אלה, ישנו כל הנושא של פרזול שהוא עולם ומלואו כשמדובר במטבחים. לדוגמא, הלקוחות המשפצים צריכים לקבל החלטה באילו סוגים של ידיות להשתמש בארונות, האם לשלב מדפים נשלפים על מסילות או האם כדאי להתקין ארון עם מדפים מסתובבים, כפי שנהוג לבצע בארונות פינתיים.

מטבחים
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

תצוגת מטבחים – על מה חשוב להסתכל

דבר נוסף שכדאי להתרשם ממנו מראש הוא סגנון העיצוב של המטבח. ישנם כיום כמה וכמה סגנונות עיצוב. ישנם כמה סגנונות מקובלים, כמו למשל מטבח כפרי, מטבח אנגלי, מטבח מודרני ועוד. לכל אחד מסגנונות עיצוב אלה יהיו עקרונות עיצוב שונים או שימוש בחומרים ואביזרים שונים. כמובן שניתן לבצע הזמנה אישית של מטבח מעוצב בדיוק כפי שהלקוח רוצה אך עיצוב שכזה עלול לעלות הרבה יותר כסף וגם התכנון והבנייה שלו יהיו ארוכים יותר.

כאשר מדברים על תצוגת מטבחים – על מה חשוב להסתכל, ישנם לקוחות שמכיוון שהם מעידים על עצמם שהם לא מבינים בתחום העיצוב הם שוכרים את השירות של מעצב או מעצבת מטבחים שילוו אותם בתהליך של בדיקה ובירור ראשוניים של פרטים, הם עוזרים בביצוע המדידות בחדר המטבח המיועד ועוזרים להם לבחור ולהתאים את המטבח שיתאים בדיוק בשבילם בעזרת הידע והניסיון שלהם.

סגירת תפריט