מטבחים כבר הפכו מזמן לאלמנט עיצוב מרכזי בכל בית. בבתים רבים תוכלו למצוא מטבחים שמהווים את החדר המעוצב ביותר בבית, עם הפריטים החדשניים ביותר, ועם המגוון הרחב ביותר של אלמנטים עיצוביים. למטבחים אלה אנו קוראים מטבחים עם אופי. המדובר במטבחים שבאים להעניק ערך מוסף מעולם העיצוב, מעבר לפונקציונליות הברורה של המטבח. בכל מטבח נמצא כיור, שיש, מקרר, תנור אפיה ומיקרוגל. אך איך כל אלה מסודרים במטבח, כיצד נראים ארונות המטבח, אלו מכשירים ואמצעים נוספים אפשר למצוא במטבח וכיצד בדיוק הם מסודרים ומשתלבים במראה הכולל, כל אלה קובעים את אופיו של המטבח.

למה הכוונה באופי של מטבח?

מטבחים עם אופי מתאפיינים בארונות מטבח בעלי מראה מאוד ייחודי והרמוני. במטבחים עם אופי אפשר למצוא שלל מכשירים וכלים שכל אחד מהם עובד בנפרד ועומד בפני עצמו, אך חי בהרמוניה עיצובית עם כל יתר האלמנטים במטבח. כך למשל, מכונת קפה, בר מים, טוסטר, מכשיר צנימים, קומקום חשמלי, מכשיר סודה ועוד שלל מכשירים ואביזרים בעלי קו עיצובי אחיד. במטבח עם אופי אפשר למצוא גם שלל אלמנטים עיצוביים שאין להם שימוש פרקטי בחיי המטבח היום יומיים, אך נועדו להעניק מראה ייחודי ומיוחד למטבח שלכם. זה יכול להיות שעון קיר מעוצב, מדבקות מסוגננות לקרמיקה, אביזרים ומינייטורות שאפשר לפזר על המדפים השונים, עציצים וכלי עץ התלויים על הקירות, תאורה מעוצבת המפוזרת בנקודות מפתח במטבח ועוד.

שלל רעיונות ומקורות השראה

כל אלה, כמובן מתווספים לפריטים הגדולים והמרכזיים במטבח שבונים את התשתית העיצובית שלו. פריטים אלה כוללים כאמור את המקרר, התנור, הכיריים, המיקרוגל, הארונות, שולחן האוכל, שולחן העבודה וכדומה. באתר Design Post תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אמצעים ופריטים למטבח, המיועדים כולם להפוך את המטבח שלכם למטבח עם אופי. אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר Design Post ולצפות בעיצובים שלמים של מטבחים, או בפריטים בודדים העומדים בפני עצמם ואשר אותם תוכלו לשלב במטבח שלכם בקלות, במהירות ובמחירים זולים יחסית. כמו כן, תוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים, לצפות בתמונות ברזולוציה גבוהה ולקבל השראה לגבי העיצוב האידיאלי למטבח שלכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט