עיצוב הבית מאפשר לכל אחד ואחת מכם להעניק לחלל בו אתם מתגוררים את ה-“טאץ” האישי ואת הטעם והסגנון האישי שלכם. במידה וגם אתם מתכננים בנייה של בית חדש בזמן הקרוב, או לחילופין, במידה וגם אתם עומדים לשדרג את חלל הדירה או הבית במסגרת שיפוץ כולל או חלקי, זה הזמן להכיר את הטכניקות הקטנות שיאפשרו לכם ליהנות משינוי גדול בקו העיצוב הכללי.

אומנות בכל פינה בבית- רק תבחרו איך

עיצוב אומנותי הינו עיצוב המתבסס על טכניקות עיצוב מודרניות וקלאסיות כאחד. במידה וגם אתם רוצים להעניק לביתכם את הייחודיות העיצובית שלכם, זה הזמן להיעזר בטכניקות השונות לעיצוב הבית. בין יתר הטכניקות לעיצוב אומנותי של הבית תמצאו:

  • שימוש בפריטי ריהוט עתיקים- הצבת כורסת טלוויזיה או כורסה לקריאת ספרים באחד מחללי הבית, ולצידה ממוקמת שידה עתיקה ומרהיבה, תעניק לכם פינה דקורטיבית מושקעת ומקורית. כמו כן, תוכלו לשלב פריטי ריהוט עתיקים בפינות שונות בחללי הבית, ואף לבחור בקו הנוסטלגי כקו קונספטואלי לעיצוב דירתכם.
  • הצבת חפצי אומנות במקומות שונים ברחבי הבית- פסל מרהיב המונח על במה דקורטיבית משלו, תמונה ייחודית במסגרת אלגנטית, ציור אומנותי המוטמע על כלי נוי מטקסטיל, כל אלו ועוד יכולים להעניק לחלל ביתכם מראה מודרני, אומנותי ומרענן במיוחד. השימוש במוטיבים אומנותיים בפריטי היומיום (תחתיות לכוסות, שטיחים ואריגים שונים, הדפסים מיוחדים המעטרים חלק מקירות הבית), הופכים את המראה העיצובי של הדירה לייחודי ומרתק, וכל אורח ומבקר בדירתכם ימקד את תשומת ליבו לחוויה המסקרנת במסגרתה עיצבתם את ביתכם.
  • עיצוב אחיד (קונספטואלי) או עיצוב על פי חללי הדירה- במידה וגם אתם עומדים לעצב ולחדש את כל פני מראה הדירה, עומדת בפניכם האפשרות לבחור במתן קו עיצובי אחיד לכל שטח הדירה. עיצוב זה יכול להיות בהשראת יצירה אומנותית כזו או אחרת, או לחילופין, בכל תוכן אחיד בו תבחרו. במקביל, תוכלו לעצב כל אחד מחללי הבית השונים על פי תפיסת תוכן נפרדת, ובסופו של דבר לקבל חלל עיצובי שלם הגדול מסך כל חלקיו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט