עוברים לדירת סטודיו צעירה? רכשתם דירת סטודיו לצרכי השקעה? רוצים לחדש את דירת הסטודיו בה אתם מתגוררים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר עצות, טיפים ורעיונות לעיצוב דירות סטודיו.

  • ריהוט רב תכליתי- אחד “הטריקים” הנפוצים ביותר בדירות סטודיו הינו שימוש בפריטי ריהוט רב תכליתיים, כלומר, פריטי ריהוט המשמשים גם כפריט ריהוט פונקציונאלי בהתאם לייעודו וגם כמקום אחסון להצבת כלים וחפצים שונים. כיום תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של רעיונות עיצוב רב תכליתיים הכוללים בין היתר: הצבת מקומות אחסון בראש המיטה, שידות אחסון ההופכות למערכות ישיבה, כורסאות טלוויזיה ההופכות למיטת יחיד מפנקת ועוד מלאי של רעיונות מקוריים.

  • שימוש במראות – שימוש במראות כחלק עיצובי מחלל דירת הסטודיו יכול להעניק לכם תחושה של מרחב ומרווח גם בדירות סטודיו קטנות במיוחד. הציבו מראה ענקית בחדר האמבט וגם אתם תיהנו מתחושה שאתם מתרחצים בחדר אמבט בבית מלון…

  • השתמשו בקירות הדירה כחלק מתפיסת העיצוב של הדירה- במידה ועומדת לרשותכם דירת סטודיו קטנה במיוחד, אל תהססו להשתמש בקירות הדירה כחלק בלתי נפרד מעיצובה, כלומר, הצבת לוח עץ מתרומם ההופך ברגע אחד לשולחן אוכל דקורטיבי, התקנת שלבי גבס ההופכים למזנון להצבת הטלוויזיה וכדומה.

  • הבית החכם- כיום, תוכלו ליהנות ממכשירי חשמל רב תכליתיים המאפשרים לכם לחסוך במקום יקר בעיקר בדירות סטודיו קטנות וצפופות. זה הזמן להפוך את פינת הטלוויזיה שלכם לעמדת עבודה לכל דבר באמצעות הפיכת מסך הטלוויזיה גם למסך המחשב.

  • תאורה טבעית- תאורת יום מקרינה חמימות ומעניקה לכם מרחב דירתי, במידה וגם בבעלותכם דירת סטודיו חשוכה מעט, אל תהססו להגדיל את פתח החלון, לבחור בתריסים מודרניים המאפשרים לכם ליהנות ממספר מצבי תאורה טבעית, וליהנות מדירת סטודיו מוארת יותר.

לסיכום, באמצעות תכנון פונקציונאלי ומחושב, תוכלו גם אתם להפוך את דירת הסטודיו שלכם לפנינה עיצובית של ממש. כל שתצטרכו הוא מעט יצירתיות ובחירה מוקפדת של פריטי ריהוט רב תכליתיים. זה הזמן לעצב את דירת החלומות שלכם גם במידה ומדובר בדירת סטודיו קטנה וצפופה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט