רוצים לחדש ולשפץ את סביבת המגורים שלכם, אך לרשותכם עומד סכום כסף קטן כמסגרת תקציב לשיפוץ? רוצים ליהנות ממגוון נרחב של שינויים קטנים המעניקים הבדל עיצובי גדול בתוך שטח הדירה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תמצאו מספר טיפים ועצות אשר יסייעו לכם לשפץ את הבית גם במסגרת תקציב קטנה יחסית.

שלב מספר 1- העריכו נכון את אופי השינוי בו אתם מעוניינים

השלב הראשון בשיפוץ הדירה או הבית בתקציב נמוך, הוא הגדרה מדויקת של אופן השינוי אותו אתם מעוניינים לבצע. קחו בחשבון שהתקציב הנמוך לא יאפשר לכם להגשים את כל חלומות העיצוב בעת ובעונה אחת, אך הוא בהחלט יוכל לקרב אתכם לעבר המטרה צעד אחר צעד, ולכן מומלץ לבנות את הליך השיפוץ באופן מדורג כך שבכל פעם תוסיפי אלמנט עיצובי אחר לדירה.

שלב מספר 2- השוו מחירים

מרגע החלטתכם על אופן השיפוץ המיועד, הפנו בקשות לקבלת הצעת מחיר ממספר בעלי מקצוע שונים. בדקו כל הצעת מחיר לגופה, הקפידו לקרוא את כל האותיות הקטנות ואת כל השירותים המוצעים לכם במסגרת הצעות המחיר. בחלק מהמקרים, מומלץ לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר (במידה ואין הבדל בחומרים ובשירות המוצע לכם בין ספקי העבודה השונים), אך בחלק מהמקרים חשוב שתיקחו בחשבון את העניין שבשביל איכות אמיתית תדרשו לשלם טיפה יותר…

שיפוץ הבית

שלב מספר 3- רכשו את החומרים באופן עצמאי

לאחר שסגרתם עם קבלן שיפוצים אשר יבצע את העבודה בביתכם, זה הזמן לדרוש ממנו רשימה של כל החומרים להם הוא נזקק לצורך ביצוע העבודה. גם כאן מומלץ לבחון מספר חנויות למכירת חומרי בנייה ושיפוץ, ולבצע השוואת מחירים בין החנויות השונות. זכרו- רכישת החומרים באופן עצמאי אמורה להוזיל באופן משמעותי את מחיר עבודת הקבלן המבצע.

שלב מספר 4- הגדירו אילו עבודות שיפוץ אתם יכולים לעשות בכוחות עצמכם

אף אחד מאיתנו לא נולד שיפוצניק, ובהחלט ישנן לא מעט עבודות שיפוץ אותן תוכלו לקיים בכוחות עצמכם ובמו ידיכם. הגדירו מראש אילו עבודות אתם עומדים לבצע, למדו הכול על אופן הביצוע ברמה העצמאית ופשוט צאו לדרך…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט