מתכננים רכישה של מראה חדשה לבית? רוצים ליהנות מטיפים ועצות כיצד לשנות את המרחב בשטח הדירה באמצעות הצבת מראות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות בכל הקשור לרכישה של מראות לבית.

  • הצבת מראות בחללי הבית השונים מאפשרים לכם ליהנות מיצירת אשליה בכל הקשור למרחב הדירתי העומד לרשותכם. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגון של מראות בכל צורה וגודל, המיועדות לכל אחד ואחד מחללי הדירה או הבית.
  • מראות אופקיות וארוכות במיוחד יעניקו לכם אשליה של רוחב מתמשך, דבר המגדיל בצורה משמעותית את רוחב הדירה.
  • הצבת מראות אנכיות ימקדו את העין בכל הקשור לגובה קירות הדירה.
  • מראות ממוסגרות במסגרת מעוטרת ומרשימה מאפשרת לכם ליהנות גם מיצירת אשליה על מרחב וגם ליהנות מאלמנט עיצובי מרשים ומושקע בחלל הדירה. כיום תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של מסגרות למראות, החל ממסגרות דקורטיביות מעץ, דרך מסגרות מודרניות

מראות מעוצבות- הטרנד של הבית המודרני!

שילוב מראות בחלל הבית היווה מאז ומעולם אלמנט עיצובי המעניק יוקרה ואלגנטיות לכל חלל. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מראות מעוצבות המגיעות בגדלים שונים ובצורות שונות. בין יתר המראות המעוצבות העומדות לרשותכם כיום תמצאו:

מראות בחיתוך CNC המאפשר כמעט כל צורניות בה תבחרו, מראות דקורטיביות לתקרת הבית, מראות צורניות עם שוליים מפוסלים, מראות מודפסות המאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של דוגמאות גרפיות על גבי המראה ועוד מגוון נרחב של מראות בכל גודל ולכל חלל.

המראות המודרניות מעמידות לרשותכם עולם שלם של עיצוב, המקנה לכם את היכולת ליצור אשליית של מרחב גם במקומות קטנים וצרים. שיטת חיתוך המראות באמצעות CNC הינה שיטה מהפכנית בכל הקשור לתכנון גודל וצורת המראה. השיטה הייחודית מעמידה לרשותכם את האפשרות לבחור מראה בכל צורה וגודל המותאם לאופי העיצובי של החלל בו היא תמוקם.

לסיכום, הצבת מראות בגדלים ובצורות שונות בכל חללי הדירה מקנים לכל אחד ואחת מכם את היכולת ליצור אשליית מרחב הבא לידי ביטוי הן ברמת הגובה המקסימאלי של הדירה והן ברמת רוחב קירות הדירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט