רוצים לעצב לביתכם חדר נסיכות ורוד? רוצים להעניק לביתכם האהובה את המפתחות לממלכה הפרטית והקסומה שלה? זה הזמן ליהנות ממגוון רעיונות שיאפשרו לכם לעצב חדר נסיכות ורוד המותאם לילדות בכל גיל.

מספר מילים על חדרי בנות

חדרי ילדים המיועדים לבנות שונים במהותם מחדרי ילדים המיועדים לבנים. בחדרי הבנות הצבעים הרכים והפסטורליים הם השולטים, כל עמדות הריהוט מגיעות עם פינות מעוגלות ורכות יותר, וכל פריטי הנוי בתוך חלל החדר מורכבים מעולם התוכן האישי של הילדה הגדלה בחדר זה.

על מנת לעצב את חדר הנסיכות המותאם ביותר לביתכם, הקפידו ליישם את הפעולות הבאות במהלך עבודות העיצוב:

  • שאלו את הנערה- במידה ומדובר בילדה מגיל 3 ומעלה, מומלץ להתייעץ עימה בנוגע לאופי החדר עליו היא חולמת.
  • רכשו פריטי ריהוט התואמים את האופי הנסיכותי אותו אתם רוצים להעניק לחדר, מדובר בפריטי ריהוט המגיעים ברוב המקרים כיחידת ריהוט אחת, דבר המאפשר לכם ליהנות מקו עיצובי אחיד בכל פריטי הריהוט.
  • צבעו את החדר בצבעים רכים וידידותיים לסביבה, למרות שמדובר בחדר לבנות, לא מן ההכרח שתצבעו אותו בצבע ורוד, כיום תוכלו למצוא מניפה גדולה של צבעים על בסיס שמנת, ורוד, ירוק-בקבוק ועוד.
  • הניחו פסי צבע בולטים ונפרדים על גבי קירות החדר. פסי הצבע נועדו “לשבור” את הצבע הדומיננטי בתוך החדר, והם מאפשרים לכם להעניק זווית עיצובית נוספת לחדר הקסום.
  • מקמו כריות נוי בכל רחבי החדר- חדרי נסיכות מרובים בכריות נוי ובחלומות נסיכותיים, הקפידו על הצבת כריות בגדלים שונים ובכל צבעי הקשת ברחבי החדר.
  • שטיחים- אל תתפתו להניח שטיח מקיר לקיר בחדרי הילדים (הוא ידרוש מכם תחזוקה שוטפת ומאומצת עם הזמן), אך בהחלט בחרו לעצמכם ולביתכם שטיחים רכים ומלטפים עליהם היא תוכל לשבת עם יתר הנסיכות שיבואו לבקר אותה בממלכה.

לסיכום, עיצוב חדרי נסיכות מתחיל בראש ובראשונה מבחירת צבע אחיד וקו עיצובי מרכזי. הקפידו לשתף את ביתכם בהליך העיצוב והעניקו לה את הפינה הכי קסומה השייכת רק לה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט