שטיחים המוצבים בחלל הדירה הם ללא ספק פריט ריהוט לכל דבר ועניין, המעניק ערך מוסף לעיצוב החלל. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של שטיחים מכל הסוגים, בכל הגדלים והצבעים, המיוצרים בטכניקות שונות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של סוגי השטיחים הנפוצים ביותר בבית הישראלי.

שטיחי אריגה

שטיחי אריגה הינם שטיחים המתאפיינים בצפיפות גבוהה במיוחד, כאשר חלק גדול מהם מיוצר במכונות אריגה באמצעות חוט סינטטי. שטיחים אלו מגיעים במאות דוגמאות קלאסיות, מודרניות ואלגנטיות כאחד. בנוסף, תוכלו למצוא היצע נרחב של שטיחי אריגה המיוצרים מחוטי צמר וברמת צפיפות מרשימה במיוחד.

שטיחים בעבודת יד

שטיחים אלו כוללים מגוון נרחב של שטיחים מכל רחבי העולם, כאשר הבולטים והנפוצים שבהם הם שטיחים אפגניים, שטיחים פרסיים, שטיחים סיניים ועוד. המאפיין המרכזי של שטיחים בקטגוריה זו כוללים את ייחודיות השטיח המיוצר מראשיתו ועד סופו בעבודת יד פרטנית. כמו כן, שטיחים אלו מבטיחים לכם דוגמאות ייחודיות המיוצרים מ-100% חוטי צמר!

שטיחים טלאים בעבודת יד

אחד הטרנדים הבולטים ביותר של השנים האחרונות בתחום השטיחים הוא שטיח טלאים המיוצר בעבודת יד. שטיחים אלו מתאפיינים בצבעוניות מרשימה המושגת באמצעות תפירה בעבודת יד אומנותית. שטיחי הטלאים הינם שטיחים המיוצרים מ-100% צמר, וניתן למצוא סגנונות עיצוב רבים בקטגוריה זו.

עיצוב סלון

 

שטיחי שאגי

שטיח פופולארי נוסף מהשנים האחרונות הוא שטיח השאגי, המתאפיין במרקם קטיפתי מרשים המגיע במבחר צבעים. שטיחי השאגי מיוצרים ממשי, צמר, משי מלאכותי או ניילון והם מותאמים לכל חלל הדירה או הבית, לרבות, חדרי ילדים, חדרי שינה, חדרי אירוח, חדרי אמבט ועוד.

שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הינם שטיחים המיועדים לכיסוי חלל גדול, וברוב המקרים הם “עוטפים ומכסים” את כל חלל החדר בו הם מוצבים. שטיחי הקיר לקיר מגיעים במבחר מרשים של צבעים ודוגמאות, וברוב המקרים הוא מיועד לחדרי שינה ומשרדים.

לסיכום, היצע השטיחים העומד לרשותכם כיום מאפשר לכל אחד ואחת מכם להתאים את סוג השטיח לאופי העיצוב של החלל בו הוא יהיה מוצב. זה הזמן להכיר את כל אחד מסוגי השטיחים הקיימים וליהנות משטיחים המותאמים לכל אווירת עיצוב אותו תרצו ליצור בדירה או בבית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט